Saturday, May 28, 2011

အသိုက်အမြုံ (စ/ဆုံး)

အသိုက်အမြုံ  (စ/ဆုံး)

ရေးသူ - SadisticD.Perfect 

ကျနော့်နံမည် အောင်ကြီး ပါ။ အသက် ၂၀ ရှိပါပြီ။ လွစ္စလမ်းထဲက ကွန်ပြူတာ Sales & Service ဆိုင်တစ်ဆိုင်မှာလုပ်ပါတယ်။ ကျနော် အသက် ၁၈ လောက်က ဒီဆိုင်မှာ စလုပ်ပါတယ်။ ကျနော်နဲ့ အထက်အရာရှိအမျိုးသမီးရဲ့အကြောင်းကို ပြောပြချင်ပါတယ်။ 

သူမက အဲ့ဒီ့အချိန်မှာ အသက် ၂၅ နှစ်လောက်ရှိပြီး အိမ်ထောင်မပြုရသေးပါဘူး။ တခြားသူတွေ သူမအပေါ်ဘယ်လိုခံစားလည်း မသိပေမယ့် ကျနော့် အတွက်တော့ ပြင်းပြင်းပြပြ ဆန္ဒတွေ ဖြစ်ပေါ်စေပါတယ်။ မနေနိုင်လွန်းရင်တော့ ကျနော် ရုံးခန်းထဲက သန့်စင်ခန်းထဲမှာ သူမကိုစိတ်ကူးပြီး ကိုယ့်လက်နဲ့ကိုယ် ဖြေဖျောက်ပစ်ရတယ်။ 

ဒါမှလည်းကျနော့်ရဲ့ပေါက်ကွဲထွက်မတက် ပြင်းထန်တဲ့ စိတ်တွေ လျော့နည်းသွားတာ။ ကျနော် သူမကို ဘယ်လိုချဉ်းကပ်ရမလဲမသိဘူး။ သူမက ကျနော့် အထက်အရာရှိ အမျိုးသမီးလေ။ရာထူးအဆင့်တူတဲ့သူဆိုရင် ထားပါတော့။ အခုတော့ ဇတ်လမ်းစဖို့ကမလွယ်ဘူး။ကျနော်အလုပ်ဝင်ပြီး တော်တော်ကြာတော့ သူမလက်ထပ်သွားတယ်။ 

သူမကို ရလိုက်တဲ့ ယောက်ျားအပေါ်ကျနော် မနာလိုဖြစ်မိတယ်။ လပ်ထပ်ပြီး သိပ်မကြာဘူး ကိုယ်ဝန်ရလာတော့ ရုံးကနေမီးဖွားခွင့်ယူသွားတယ်။ ခွင့်ပြန်လာတဲ့အချိန် သူမမှာ သမီးလေး တစ်ယောက်ရနေပြီ။ သူ့ကလေး ၇လ၊ ၈လလောက်ရောက်တော့ ကျနော့်ကို ကိစ္စတစ်ခုအတွက် လာပြီးတိုင်ပင်ပါတယ်။ သူ့ယောက္ခမကြီးနဲ့အဆင်မပြေလို့ အိမ်ခွဲနေချင်တဲ့အကြောင်းပြောပြီး အိမ်ခန်းရှာပေးဖို့ပါ။ 

ကျနော်လည်း အသိထဲက အိမ်ပွဲစားတွေကို မေးပေးတော့ ပွဲစားက ကျနော်နေတဲ့ ကျောက်မြောင်းတိုက်ခန်းနဲ့ ၂ တိုက် ကျော်မှာဈေးအသင့်အတင့်နဲ့ တိုက်ခန်း ရမယ်ပြောတယ်။ သူမလည်း တိုက်ခန်းကို လိုက်ကြည့်ပြီး သဘောကျတာနဲ့ နေဖြစ်သွားတယ်။

အိမ်နီးနားချင်းတွေ ဖြစ်သွားတော့ ကျနော်တို့ ရင်းနှီးမှုတွေပိုလာတယ်။ ရုံးပိတ်ရက်တွေဆို သူတို့အိမ်ကို အမြဲလိုလို သွားလည်ဖြစ်တယ်။ သူ့ယောက်ျားနဲ့လည်း တော်တော်လေး ရင်းနှီးသွားတယ်။ ကျနော်ကသူ့ကိုကြိတ်ပြီးမနာလို ဖြစ်နေပေမယ့် အပြင်ပန်းက ဘာမှမဖြစ်သလိုဟန်ဆောင်ထားတော့ သူလည်းမရိပ်မိဘူးလေ။ 

ကျနော်ကတော့ သူမအိမ်ရောက်တိုင်း ကလေးချီထားတဲ့ သူမနားကိုသွားရင်းကလေးကို ဖက်သလိုနဲ့ သူမရဲ့လက်မောင်းလေးတွေကို အမြဲတမ်း ထိတွေ့ကိုင်တွယ်ပွတ်သပ်မိတယ်။ သူ့ရင်ခွင်ထဲက ကလေးကိုနမ်းလိုက်ရင် သူရဲ့ ရင်အုံနဲ့ နီးကပ်သွားတဲ့အခါ ကိုယ်သင်းရနံလေးတွေ ခိုးပြီး ရူရှိုက်မိတယ်။ သူ့ဆီကနေ ကလေးကို ယူပြီး ချီတဲ့အချိန်တိုင်း ရင်သားတွေကိုပွတ်သပ်မိအောင်လည်း ကြိုးစားပါတယ်။ အဲ့ဒီ့လိုမ ထိကပါးရိကပါး လုပ်တိုင်း ကျနော့် ပေါင်ကြားက အရာကြီးက တင်းမာလာပါတယ်။

တစ်ရက်တော့ သူ့ယောက်ျား ကျနော့်အိမ်ကို ရောက်လာတယ်။ နယ်ဘက်ကို ခရီးသွားစရာရှိတယ်၊တလလောက်ကြာမှာမို့ သူ့ကလေးနဲ့ မိန်းမကို စောင့်ရှောက်ပေးပါလို့ လာမှာတာပါ။ ကျနော်လည်းသူ့ယောက်ျား ခရီးသွားတဲ့နေ့ကစပြီး သူမဆီသို့ နေ့တိုင်းရောက်ပါတယ်။ သူမအကူအညီ လိုသည်ဖြစ်စေ မလိုသည်ဖြစ်စေ ကျနော်ကတော့ ဘာလုပ်ပေးရမလဲ အမြဲသွားမေးတာပဲ။တညတော့ သူမ တိုက်ခန်းတံခါးရှေ့ ကျနော်ရောက်သွားတဲ့အခါ တံခါးလာဖွင့်ပေးတယ်။

ကလေးထိန်းနေရာကနေ ရုတ်တရက်ထလာလို့ ထင်ပါရဲ့၊ အိမ်နေရင်း ဘလောက်စ် အင်္ကျီရင်ဘတ်မှာအပေါ်ကျယ်သီးတွေ ပြုတ်နေပြီး ရွှေရင်မို့မို့ကို လှစ်ခနဲမြင်လိုက်ရတယ်။ အောက်ကတော့ ဒူးခေါင်းဖုံးတဲ့ ဂါဝန်ဝတ်ထားတယ်။ မိန်းမပျိုလေးတစ်ယောက်လို ဝတ်စားဆင်ရင်ထားတာကို ကြည့်ရင်း ကျနော့်ငပဲကဖောင်းကြွလာရော။ ဒီရက်ပိုင်း သူမအိမ်ကို ကျနော်သွားရင် ပုဆိုးအောက်မှာ ဘာမှမခံဘဲသွားတော့ ပုဆိုးအောက်က ဖောင်းဖောင်းကြီးကို သူမြင်လိုက်တဲ့ပုံပါပဲ။ ဒါပေမယ့် ဘာမှမပြောဘဲ လှည့်ထွက်သွားတယ်။ကျနော်ဧည့်ခန်းထဲက ဆက်တီမှာထိုင်နေတော့ သူကလည်း ခုံမှာ ထိုင်ရင်း ကလေးကို ချီပြီး နို့တိုက်ပါတယ်။

ကလေးအမေဆိုတော့ လူရှေ့မရှောင် ကလေးကို နို့တိုက်တာ မဆန်းပါဘူး။ နောက်ပြီး ကျနော်က တစိမ်းမဟုတ်ဘဲ ဒီအိမ်မှာ အမြဲတမ်း ဝင်ထွက်သွားလာနေတဲ့သူလေ။ အင်္ကျီကို ပင့်လှန်ပြီးတိုက်နေတဲ့အချိန် ရင်သားဖောင်းဖောင်းတွေကို ကျနော် မြင်နေရတယ်။ နို့သီးခေါင်းတွေက အညိုရောင်။ကလေးက နို့တစ်ဖက်ကိုငုံခဲရင်း နောက်တစ်ဖက်ကို ဆော့ကစားနေတာ ကျနော်တောင် မနာလိုဖြစ်လာတယ်ဗျာ။

သူမက ကလေးကိုနို့တိုက်ပြီးတော့ အိပ်ယာထဲသွားထားဖို့ အိပ်ခန်းထဲဝင်သွားပါတယ်။ ကျနော်လည်း အနောက်ကနေ အသာလေး လိုက်သွားလိုက်တယ်။ သူကလေးကို ခြင်ထောင်ထဲ ထည့်ပြီး သေသေချာချာဖိပေးနေချိန်မှာ ကျနော်က ဝတ်ထားတဲ့ အင်္ကျီနဲ့လုံချည်ကို ချွတ်လိုက်တယ်။ ကိုယ်တုံးလုံးကြီးဖြစ်သွားတာပေါ့ဗျာ ။ ကျနော့်ကို ကျောပေးထားတဲ့ သူ့ရဲ့ အနောက်မှာ ရပ်ပြီး လည်ပင်းကို ထိလိုက်တယ်။ သူက လှည့်ကြည့်လိုက်တော့ ကျနော်က ကိုယ်တုံးလုံးကြီး။ 

“အောင်ကြီး နင်ဘာလိုလုပ်နေတာလဲ” 

သူမက လန့်ပြီးအော်လိုက်တယ်။ 

“ကျနော် မမနွယ်ကို ချစ်တယ်” 

သူ့ရဲ့ ရင်သားနှစ်စုံကို ကြည့်ရင်း ပြောလိုက်တယ်။သူမက 

“နင်ထွက်သွား” 

လို့အော်လိုက်တယ်။ ဒါပေမယ့် တကယ်တမ်း အခန်းထဲက ပြေးထွက်ဖို့ ကြိုးစားတာက သူမပါ။ ကျနော် ပြေးခွင့်မပေးနိုင်ဘူး။ လှည့်ထွက်သွားတဲ့ လည်ပင်းကို အနောက်ကနေလက်နဲ့သိုင်းဖက်ပြီး ဖင်နှစ်လုံးပေါ်ကို ကျနော့် ပေါင်ခွကြားနဲ့ထိကပ်လိုက်တယ်။ လည်ပင်းကို နှုတ်ခမ်းနဲ့ နမ်းလိုက်ရင်း ကျန်လက်တစ်ဖက်နဲ့ ရင်သားတွေ အုပ်ကိုင်လိုက်တယ်။

“မလုပ်ပါနဲ့… အောင်ကြီးရယ်။ ငါက အိမ်ထောင်သည် ကလေးအမေပါ” 

လို့ပြောရင်း ကျနော့်ရင်ခွင်ထဲက ရုန်းထွက်ဖို့ ကြိုးစားပါတယ်။

“ကျနော် မမနွယ်ကို စတွေ့ကတည်းက ချစ်နေမိတာပါ။ မပြောရဲလို့ မြိုသိပ်ထားရတာပါ။မမနွယ်ခန္ဓာကိုယ်ကို ကျနော့်အတွက် တစ်ကြိမ်လောက်ပဲ ခွင့်ပြုပေးပါနော်”

“ဟင့်အင်း… ဟင့်အင်း… မဖြစ်နိုင်ပါဘူးအောင်ကြီးရယ်။ ငါမှာလည်း အိမ်ထောင်နဲ့ပါ… မသင့်တော်ပါဘူး”

“ဒီနေ့တော့ မမနွယ်ကျနော့်ကို မတားပါနဲ့တော့။ ကျနော့်အလိုကို လိုက်လျောပေးရင် မမနွယ်ဘာအန္တရာယ်မှ မဖြစ်စေရဘူး။ မမနွယ်ငြင်းရင်တော့ ကျနော် မုဒိမ်းမှုကျူးလွန်ရလိမ့်မယ်” 

ကျနော်သူ့ကို နည်းနည်းခြိမ်းခြောက်လိုက်ပါတယ်။ သူနည်းနည်းတော့လန့်သွားတဲ့ပုံပဲ။ မိခင်ဆိုတော့ ရင်သွေး အန္တရယ်အတွက်ပါစိုးရိမ်မှာပေါ့။သူ့ပခုံးတွေကိုင်ရင်း ကျနော့်ဘက်ကို ဆွဲလှည့်လိုက်ပြီး နှုတ်ခမ်းတွေကို နမ်းရင်းနဲ့ အင်္ကျီရင်ဘတ်ကိုလည်း ဖွင့်ပစ်လိုက်တယ်။ 

သူကတော့ နှုတ်ခမ်းတွေကို မဖွင့်ပေးဘဲ တင်းတင်းစိထားတယ်။ ကျနော်သူ့ကို နံရံဘတ်ကို ကျောကပ်သွားအောင် တွန်းပြီး စကပ်အောက်ကို လက်နှိုက်လိုက်တယ်။ သူမက အိမ်နေရင်းဆိုတော့ အတွင်းခံဘောင်းဘီမပါဘူး။ သူမရဲ့ အဖုတ်လေးပေါ်မှာလည်း အမွှေးတွေ ရိတ်ပြီးအပြောင်ရှင်းထားတယ်။ ကျနော်လက်နဲ့ သူအဖုတ်လေးကို ပွတ်ပေးနေလိုက်တယ်။ တော်တော်ကြာအောင်ဆွပေးနေမိတော့ သူမနှုတ်ခမ်းတွေ မပွင့်တစ်ပွင့်ဟပြီး ညီးသံလေးတွေ ထွက်လာပါတယ်။

ဟလာတဲ့နှုတ်ခမ်းကိုလည်း အလစ်မပေးဘဲ စုပ်နမ်းရင်း အောက်ကလက်ကို အဖုတ်ထဲ ထုတ်လိုက်သွင်းလိုက် ခပ်သွက်သွက် လုပ်ပေးနေလိုက်တယ်။ သူမရဲ့ခပ်တိုးတိုးညီးသံလေးတွေက ကျနော့်ကို အားပေးနေသလိုပါပဲ။

ကျနော့်နှုတ်ခမ်းတွေကိုလည်း တစ်ချက် တစ်ချက် ပြန်တုန့်ပြန်လာပါတယ်။ ဟသွားတဲ့ နှုတ်ခမ်းထဲကို လျှာထိုးသွင်းရင်း အထဲက လျှာခြင်း ထိပ်တိုက်တွေ့ပေးလိုက်တယ်။ လက်တစ်ဖက်ကနေ နို့နှစ်ဖက်စလုံးကိုအားရပါးရ ညစ်ပစ်လိုက်မိတယ်။

ကျနော် သူ့ကိုပခုံးတွေကနေ တွန်းရင်း သူတို့ လင်မယားအိပ်တဲ့ အခန်းကို ဆွဲခေါ်သွားတော့ “တော်ပြီ…။အောင်ကြီး။ ဒီလောက်လုပ်ရရင် တော်ရောပေါ့” တဲ့။ ကျနော် သူ့စကားတွေကို မကြားသလိုဘဲ နေလိုက်တယ်။ အခန်းထဲ ရောက်အောင်သွားရင်း ကုတင်ပေါ်တွန်းလှဲလိုက်တယ်။ အပေါ်ကနေဖိလိုက်ပြီးအဖုတ်ကို ဆက်နိုက်ပေးရင်း နို့နှစ်လုံးကို ခပ်ကြမ်းကြမ်းပဲ စုပ်လိုက်တယ်။

ကျနော်အောက်ကို ဆင်းပြီးသူမရဲ့ပေါင်နှစ်ချောင်းကို ထောင်ပြီး ခေါင်းကိုပေါင်ကြားထဲ ထိုးသွင်းလိုက်ပါတယ်။ ညှီစို့စို့အနံလေးရတယ်။ အဖုတ်ကို အောက်ကနေ အပေါ် တစ်ချက်သပ်တင်လိုက်တော့ ပေါင်နှစ်ချောင်းက ဆတ်ခနဲ စိသွားတယ်။ ဒါပေမယ့်မရပါဘူး… ။ကျနော့် ကိုယ်လုံးကသူ့ပေါင်ကြားထဲမှာ ခံနေတာလေ။ 

အစွမ်းပြချင်လာတာနဲ့ အဖုတ်နှုတ်ခမ်းသားတွေပေါ်မှာ လျှာထိပ်တင်ပြီး “ဝ” လုံးလေးတွေ စတင်ရေးသားပါတယ်။ ဘယ်ကဝိုက်ပြီး ညာဘက်ရောက်။ ညာဖက်ကဝိုက်ပြီး ဘယ်ဘက်ရောက်နဲ့ ဆိုတော့ မမနွယ်က ကျနော့်ဆံပင်တွေကို တင်းကြပ်နေအောင် ဆောင့်ဆွဲတော့တာပါပဲ။ အသံမထွက်အောင် နှုတ်ခမ်းပိတ်ပြီး အင့်… အင်းနဲ့ ညီးနေသံက ပါးစပ်ကထွက်တာမဟုတ်ဘဲ၊ လည်ချောင်းက ထွက်လာတဲ့အသံမျိုးဗျာ။

ကျနော်လည်း တော်လောက်ပြီထင်တာနဲ့ မှုတ်နေတာကို ရပ်လိုက်တယ်။ သူဘေးမှာ ဒူးထောက်ထိုင်ရင်း လီးကို သူ့မျက်နှာနား ကပ်ပေးလိုက်တယ်။ သူလည်း အတွေ့အကြုံ ရှိပြီးသားပဲဆိုတော့ ကျနော် ဘာလုပ်စေချင်တယ်ဆိုတာကို သိပါတယ်။ ခေါင်းလေးငုံလာတဲ့ အချိန်မှာပဲ ကျနော် သူ့ပါးစပ်ထဲကို လီးထိုးသွင်းလိုက်တယ်။ 

ကျနော်စွဲလန်းနေတဲ့ မိန်းမရဲ့ ပါးစပ်ထဲ ကျနော့်လီးဝင်နေတာကို ကြည့်ရတာ အရမ်းအရသာ ရှိတာပဲ။ သူ့ကိုလည်း ပိုချစ်မိသွားသလို ခံစားရတယ်။ တော်တော်ကြာအောင် မှုတ်ပြီးမှ ကျနော်လည်း ပြီးချင်လာတာနဲ့ သူ့ကို အတင်းဆွဲလှဲပြီး ပေါင်ခွမှာ လီးတေ့ရင်းထိုးသွင်းချလိုက်တယ်။

“ဟင့်အင်း… အောင်ကြီး အဲ့ဒါတော့မလုပ်နဲ့ဟာ။ ငါနင့်ကို စိတ်ကြိုက်လုပ်ပေးပြီးပြီ။ ဒါကိုတော့ ချမ်းသာပေးပါ”

 “ကျနော့်ကို မတားပါနဲ့တော့ မမနွယ်။ ဒီနေ့တော့ ကျနော် လုပ်ချင်တာအားလုံးကို ခွင့်ပြုပေးပါ။” 

ပြောပြောဆိုဆိုနဲ့ ကျနော် အတင်းဖိသွင်းပစ်လိုက်တယ်။ အဖုတ်ထဲကို လီးက ခပ်စီးစီးဝင်သွားတယ်။ 

နှစ်လက်မလောက်အလိုမှာ ဆက်သွင်းလို့မရဘူး။ ဒစ်ခေါင်းနားအထိပြန်ထုတ်၊ပြီးတော့ပြန်သွင်းနဲ့ လေးငါးချက်လောက် ညှောင့်ပြီးမှ အဆုံးထိဝင်သွားတယ်။အရှိန်နည်းနည်းရလာတော့ ကျနော်သူ့ပေါင်နှစ်ချောင်းကို မိုးမျှော်လိုက်ပြီး ဒိုက်ထိုးတဲ့ ပုံစံအတိုင်းဆောင့်သွင်းတော့တယ်။ ခဏနေတော့ 

“အား… အောင်ကြီး ငါပြီးချင်နေပြီထင်တယ်… အား”

“ကျနော်လည်းပြီးချင်နေပြီ… အရည်တွေ မမနွယ်ဗိုက်ထဲကို ထည့်ပေးမယ်။ မမနွယ်ဗိုက်ကြီးသွားအောင်လို့”

“ဟင့်အင်းမထည့်နဲ့… အပြင်ကို ထုတ်လိုက်။ အထဲမှာ မပြီးနဲ့ဟာ” 

သူကအတင်းရုန်းပေမယ့်ကျနော်ကဖိထားတော့ ရုန်းလို့မရဘဲ ကျနော့်ရဲ့ အရည်တွေကို လက်ခံယူလိုက်ရတယ်။ ကျနော်မောသွားလို့ သူ့ကိုယ်ပေါ်မှာ နားနေချိန်မှာ သူတသိမ့်သိမ့်ငိုနေတယ်။ သူ့မျက်ရည်တွေ ကျနော့်ပါးပေါ်ကနေ ပါးစပ်ထဲထိဝင်လာတယ်။ ငံကျိကျိမျက်ရည်တွေကို မြိုချရင်း သူ့ကို ဖွဖွလေးနမ်းပြီးချော့မော့လိုက်ပါတယ်။

ကျနော်သူ့ကိုစတွေ့ထဲက ချစ်နေမိတဲ့အကြောင်း၊ သူကိုယ်ဝန်ရှိတဲ့အချိန်မှာ ကျနော်ဟာ အဲ့ဒီ့ကလေးအဖေဖြစ်ချင်တဲ့အကြောင်း၊ အဲ့ဒါကြောင့် သူ့အထဲမှာ ပြီးလိုက်တာပါလို့ပြောရင်း ချော့နေပါတယ်။ အဲ့ဒီ့ညကသူနဲ့ကျနော် ၅ ခေါက်လောက်ထပ်လုပ်ဖြစ်တယ်။ အရင်က သူမကို ကျနော်စိတ်ကူးယဉ်ထားတဲ့ပုံစံမျိုးစုံနဲ့ပေါ့။

နောက်တစ်နေ့မှာတော့ မမနွယ်က သူ့ရဲ့ညီမ တစ်ယောက်ကို အိမ်မှာနေဖို့ အဖော် ခေါ်ထားလိုက်ပါတယ်။ကျနော်ကိုလည်း သူ့မှာအဖော်ရှိနေပြီဆိုတော့ အရင်လို နေ့တိုင်းလာစရာမလိုဘူးဆိုပြီး ယဉ်ယဉ်ကျေးကျေးပဲ နှင်ထုတ်တယ်။ ကျနော်ဘယ်လိုမှ အခွင့်မသာတော့ပါဘူး။ကျနော်တွေးမိတာ အဲ့ဒီ့ညက ကျနော်လုပ်ချင်တာကို သူလက်မခံရင် သူအသား အနာခံပြီး၊မုဒိမ်းကျင့်ခံရသလို ဖြစ်သွားလိမ့်မယ်။ ဒါကြောင့် ကျနော့်အလိုကို လိုက်လျောပေးတာပေါ့။ 

ဒီလိုလိုက်လျောရင်းနဲ့ သူလည်း သွေးနဲ့သားနဲ့ကိုယ် ဆိုတော့ ကာမဂုဏ်ထဲ မျောပါလာတာပါပဲ။သူကအိမ်ထောင်ရှင်မိန်းမ တစ်ယောက်ဆိုတော့ သူ့ရဲ့မိသားစု အသိုက်အမြုံ အပျက်ခံမှာမဟုတ်ဘူး။ဒါကြောင့် ဇာတ်လမ်းကို ဒီမှာတင်ရပ်စေတဲ့သဘော ဖြစ်ပါလိမ့်မယ်။ 


ပြီးပါပြီ။





Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment