Sunday, June 3, 2012

တီလေး အပိုင်း ( ၆ )

တီလေး အပိုင်း ( ၆ )

Uglyjoe ရေးသည်။

တီလေး ရေကူးကန်ထဲကနေ ကျနော့်ကိုကြည့်ရင်း လက်ညှိုးလေး ကွေးကာ ကျနော့်ကို ခေါ်တယ်။

" မောင်.... လာလေ!"

ကျနော် ရေကူးကန်ထဲ လိုက်ခုန်ချ လိုက်တယ်။ တီလေးက ကျနော့်စီကို ရေထဲကနေ လှမ်းလာကာ ဖက်ပြီး ကျနော့်နှုတ်ခမ်းတွေကို နမ်းတယ်။ လက်ကလဲ ဘောက်ဆာအတွင်းက ကျနော့်ဂျိုးဂျိုးကို လှမ်းကိုင်တယ်။ ခဏအကြာ နမ်းနေတာကို ရပ်ပြီး ဟိုဖက်ကို ရေကူးသွားတယ်။ 

ညအမှောင်မှာ ဟိုတယ်ဝန်းထဲ ထွန်းထားတဲ့ မီးတွေနဲ့ ဟိုးအဝေးတနေရာက ဝင်းဝါ ထိန်လင်းနေတဲ့ ပန်းချီကားတစ်ချပ်ဟာ တော်တော်ကို လှပနေတယ်။ အဲ့ဒီ ပန်းချီကား ပတ်ဝန်းကျင်ထက် တီလေးရဲ့ ရေစိုနေတဲ့ အလှက ကျနော့်ကို ဖမ်းစားထားတယ်။ ကျနော် တီလေးရှိရာကို ကူးခတ်သွားလိုက်တယ်။

" မောင့် ကို တီလေး အရမ်းချစ်တယ်"

" တီလေးကို အဆုံးရှုံး မခံနိုင်အောင် ချစ်တယ်"

ကျနော် တီလေးကို အတည်ကြည်ဆုံး သစ္စာစကား ပြောဖြစ်သွားတယ်။

" မောင် တီလေးကို ဖက်ထားပေးပါ"

တီလေး နှုတ်ခမ်းလေးတွေက ချမ်းပြီး တုန်နေတယ်။ ကျနော် တီလေးကို နောက်ကနေ ဖက်ထားလိုက်တယ်။ တီလေးက ကျနော့် လက်တွေကို ရင်သားတွေပေါ်ကို အုပ်ကိုင်စေတယ်။ တီလေးက မြင်ကွင်းရှေ့ ခပ်ဝေးဝေးက ထိန်ထိန်ဝင်းဝါနေတဲ့ အလင်းရောင်ကို ကြည့်ရင်း ကျနော့် ရင်ခွင်ထဲမှာ မှီထားတယ်။

" မောင်! တီလေး ဘဝမှာ လိင်ဆက်ဆံတာ ဦးငယ်ရယ်၊ မောင့်ဖေဖေရယ်၊ မောင်ရယ်၊ ဂျပန်ကြီးရယ် ဒါပဲရှိဖူးတယ်။ မောင် မကြိုက်ရင် နောက် တီလေး မလုပ်တော့ဘူးနော်။ တီလေး မောင့်ကို ကောင်းစေချင်တဲ့ စိတ်နဲ့ ညက ဖြစ်ပျက်သွားတာပါ။"

" တီလေးရယ်။ ထူး တီလေးကို တောင်းပန်ပါတယ်။"

" တီလေးလေ ထူးကို ဘယ်လောက်ချစ်လဲဆို...၊ ထူးကို တီလေး အပျိုစင်ဘဝ မပေးနိုင်ပေမယ့် ကျန်တာအားလုံး လိုက်လျှောဖို့ အသင့်ပါပဲ။ သီရိနဲ့ ထူးနဲ့ သံယောဇင်ကြီးတာ သိသလို ထူး သီရိနဲ့ အတူနေတော့ ထူး သီရိကို ချစ်သွားမှာ စိုးရိမ်ပူပန်မိတယ်။ စိတ်လှုပ်ရှား သာယာမှုလဲဖြစ်မိတယ်။ အဲ့ဒါကြောင် ထူး တခြားတယောက်နဲ့ ဆိုရင်ရော တီလေးအဲ့လို ခံစားရမလား သိချင်စိတ်နဲ့ တီလေး စမ်းသပ်ကြည့်မိတာ။ ထူး ခံစားရသလို တီလေးလဲ သီရိနဲ့တုန်းက ခံစားရတယ်။ ဒါပေမယ့် မမမြတ်နဲ့ မှာ တီလေးအဲ့လို မခံစားရဘူး"

တီလေး ကိုယ်လုံးက တုန်နေတယ်။ လေပြေအေးအေးက ဝေ့တိုက်နေသလို ကောင်ကင်က နက်မှောင် ကြည်လင် နေတယ်။ မှိတ်တုတ်တုတ် ကြည်ပွင့်လေးတွေ ကောင်းကင်မှာ ထွန်းလင်းနေသလို အာရုဏ်ဦး နိုးထခါနီး တေးသံက တိတ်ဆိတ်နေတယ်။ ထိန်ထိန်ငြီးနေတဲ့ ဟိုးအဝေးက အလင်းရောင်က တီလေးနဲ့ ကျနော့်ကို အေးငြိမ်းစေတယ်။

" တီလေး! ချမ်းနေပြီ၊ အခန်းထဲ ပြန်သွားရအောင်နော်။"

" ဟင့်အင်း တီလေး ဒီတိုင်းလေး ထူးနဲ့ ဒီညလေးကို ပျော်ရွှင်စွာ စီးမြောချင်တယ်။ ထူးကို တီလေး ချစ်တယ် သိလား? တီလေး ထူးရဲ့ ပါရမီ ဖြည့်ဖက် ဖြစ်ချင်တယ်။ ထူးဆန္ဒတွေကို တသက်လုံး ဖြည့်ဆည်းပေးချင်တယ်။"

" ထူးလဲ တီလေးကို ဘဝနဲ့ထပ်တူ ချစ်တာပါ။ တီလေး ချမ်းနေပြီ။ ဖျားနေအုံးမယ်။ ကန်ပေါ်တက်ရအောင် တီလေးရယ် တီလေး နေမကောင်းမှာ ဆိုးလို့ပါ။"

တီလေး ကျနော့်ကို ကျောပေး အဖက်ခံထားရာကနေ ကျနော်နဲ့ မျက်နှာချင်းဆိုင်ဖက်ကို လှည့်လာတယ်။ ကျနော့် ဆံပင်တွေကို သပ်တင်ပေးရင်း ကျနော့်လည်ကုတ်ကို တွဲလွဲခိုပြီး ကျနော့်ကို ကြင်နာစွာကြည့်တယ်။ နှုတ်ခမ်းလေးတွေ အရောင်ဖျော့ပြီး တုန်ခါနေတယ်။

" တီလေးလေ.... မောင်မြတ်နိုးတဲ့ ရေစိုဝတ်စုံလေးရယ်၊ မောင် exciting ဖြစ်တဲ့ ပတ်ဝန်းကျင်ရယ်မှာ၊ တီလေး မောင့်ဆန္ဒတွေ ဖြည့်ဆည်းပေးပါရစေ..."

" တီလေး ရယ်!"

ကျနော် တီလေးရဲ့ ခါးကိုဖက်လိုက်တယ်။ တီလေးရဲ့ လက်ချောင်းလေးတွေက ကျနော်ရဲ့ နှုတ်ခမ်းကို ထိခတ်တို့ထိ လာတယ်။ ကျနော် တီလေးရဲ့ လက်ညှိုးလေးကို နမ်းလိုက်တယ်။ တီလေး ကို ကျနော် မြတ်မြတ်နိုးနိုး မျက်လုံးချင်း ကြည့်ပြီး တိုးတိုးလေး ပြောလိုက်တယ်။

" တီလေး အပြင်မှာ အေးတယ်။ အထဲ သွားမယ်နော်"

တီလေး အရည်လဲ့နေတဲ့ မျက်လုံးတွေနဲ့ ကြည့်ပြီး ခေါင်ညှိမ့်ပြတယ်။ ကျနော် ကန်ဘောင်ပေါ်ကို လက်ထောက် ခုန်တက်လိုက်တယ်။ အပေါ်ကနေ တီလေးကို လက်ကမ်းပေးလိုက်တယ်။ တီလေးက ကျနော့်လက်ကို ဖမ်းကိုင်အားပြုပြီး ကန်ဘောင်ပေါ်တက်လာတယ်။ ကျနော် တီလေး လက်ကိုဆွဲပြီး ဘန်ဂလိုထဲ ဝင်လိုက်တယ်။ ကုတင်ခြေရင်းက တံခါးမကြီးကို ပိတ်လိုက်တယ်။ တီလေးကို သဘက်ကြီးယူပြီး ဆံပင်တွေခြောက်အောင် သုတ်ပေးလိုက်တယ်။ ကျနော် တီလေး အဝတ်အစားတွေ ချွတ်ပေးမလို့ အကျႌကြယ်သီးကို ကိုင်လိုက်တော့....

" မောင်! တီလေး ဒီတိုင်းရေစိုအဝတ်နဲ့ မောင်လိုးတာ ခံချင်တယ်။ တီလေးကို ချစ်ပေးနော်"

တီလေးက ပြောပြီး ကျနော့်ခါးကို လှမ်းဖက်ပါတယ်။ ကျနော် တီလေးရဲ့ တုန်နေတဲ့ နှုတ်ခမ်းတွေကို နမ်းလိုက်တယ်။ တီလေးက ကျနော့်ကို ပြန်နမ်းရင်း ကျနော့် ဂျိုးဂျိုးကို ပွတ်တိုက်ဆော့ ကစားပေးနေတယ်။

" မောင်! တီလေး လိုချင်ပြီ"

ကျနော် တီလေးကို ရုတ်တရက် ပွေ့ချီလိုက်ပြီး ခြေလှမ်းကျဲတွေနဲ့ ခုတင်ဖက်ကို လှမ်းလိုက်တယ်။ တီလေး လက်တွေက ကျနော့်လည်ပင်းတွေကို တွဲခိုထားတယ်။ ကျနော် တီလေးကို မွှေ့ရာပေါ် ညှင်ညှင်သာသာ ချလိုက်ပြီး ကျနော် ဘောက်ဆာကို ချွတ်လိုက်တယ်။ တီလေးက စကတ်လေးကို လှန်ကာ ဒူးထောင်ပေါင်ကာ ပေးထားတယ်။ ကျနော် တီလေးရဲ့ ပေါင်နှစ်လုံးကြားမှာ နေရာယူလိုက်တယ်။ ရေစိုဝတ်စုံ စကတ်လေးက တီလေး ခန္ဓာကိုယ်မှာ လှပစွာ လန်ပြီးကပ်နေတယ်။

ကျနော့် လက်လေးနဲ့ တီလေးရဲ့ ပေါင်တွင်းသားတွေကို ပွတ်တိုက်ရင်း မြင်နေရတဲ့ တီလေးရဲ့ အကွဲကြောင်းလေးကို ပွတ်တိုက်ရင်း အစိလေးကို လက်ညှိုးလက်မနဲ့ ဖိချေပေးလိုက်တယ်။ တီလေး တွန့်တွန့်လူးသွားပြီး ညည်းသံ တိုးတိုးလေးထွက်လာတယ်။ 

တီလေး ပိပိနှုတ်ခမ်းလေးကို ကျနော့် မျက်နှာထိုးအပ်လိုက်ပြီး လျှာနဲ့ အပြားလိုက် ယက်ပေးနေလိုက်တယ်။ တီလေးလက်က ကျနော့် ခေါင်းကို ကိုင်ပြီး ပိပိကိုကပ်နေအောင် ဆွဲဖိထားတယ်။ ခါးကိုလဲ တတ်နိုင်သမျှ ကော့ကော့ပေးတယ်။ ကျနော့် လက်ခလယ်ကို တီလေးပိပိထဲ ထဲ့မွှေပေးပြီး လျှာနဲ့ဖိဖိပြီး ယက်ပေးလိုက်တယ်။ တီလေးတင်ပါးကြီးကြွကြွတက်လာပြီး ကျနော့်ဆံပင်းတွေကို တင်းတင်း ဆွဲထားတယ်။

" မောင် တီလေးလိုချင်ပြီး လိုးပေးတော့နော်"

ကျနော် ဂျိုးဂျိုးကို တီလေးရဲ့ စိုရွှဲနီတာရဲနေတဲ့ ပွင့်ဖတ်လေးနှစ်ခုကြားက အဝလေးကိုတေ့ပြီး ခါးအားနဲ့ ဖြည်းဖြည်းလေး နှစ်မြှုပ်လိုက်တယ်။

" အ!!!!!"

တီလေးက ကျနော့်ကို ပြုံးပြုံးလေးကြည့်ရင်း ညည်းသံလေးထွက်ပြီး မျက်လုံးလေးတွေ မှေးစဉ်းသွားတယ်။ ကျနော်လဲ ထိတွေ့ခံစားမှုကို ခံစားရင်း တရစ်ချင်းချင်း တိုးဝင်အောင်လိုးသွင်းလိုက်တယ်။ ကျနော့်ဂျိုးဂျိုးလေး တဆုံးဝင်သွားတော့ တီလေး ရဲ့ ခါးလေးက ကော့တက်လာတယ်။ တီလေးရဲ့ လက်နဲ့ ကျနော့် နိုးသီးဖုလေးတွေကို ပွတ်ချေပေးတယ်။ ကျနော်လဲ ဂျိုးဂျိုးကို အဖျားနားထိရောက်အောင် ဆွဲထုတ်လိုက်၊ ဖြည်းဖြည်းလေး တရစ်ချင်းဖိသွင်းလိုက်နဲ့ ငြိမ့်ညောင်းတဲ့ သံစဉ်တစ်ပုဒ်ကို တီးခတ်နေမိတယ်။

" မောင်! တီလေးပြီးတော့မယ်။ သွက်သွက်လေး လိုးပေးနော်"

ကျနော် တီလေးပေါ် မှောက်ချလိုက်ပြီး တီလေးနှုတ်ခမ်းတွေကို မြတ်မြတ်နိုးနိုး နမ်းကာ ခါးအားနဲ့ မြန်မြန်လေး ဖိလိုးပေးလိုက်တယ်။ တီလေးက ကျနော်နှုတ်ခမ်းတွေကို ပြန်နမ်းပြီး ကော့ကော့ပေးကာ ခံပါတယ်။ခဏကြာတော့ ညည်းသံလေးထွက်လာပြီး အံကြိတ်ကာ ကျနော့်အား စိုက်ကြည့်နေပါတယ်။

" ချစ်တယ် တီလေးရယ်! လိုးလို့ကောင်းလိုက်တာ"

" တီလေးပြီးပြီမောင်! မောင်ပြီးတော့မှာ မဟုတ်လား? မောင်! တီလေး မျက်နှာနဲ့ အဝတ်အစားတွေပေါ် မောင့် အချစ်ရည်တွေ ပမ်းလိုက်လေနော်"

ကျနော် တီလေးကို သွက်သွက်စောင့်နေရာကနေ တီလေး နှုတ်ခမ်းလေးကို လှမ်းနမ်းလိုက်ပြီး....

" တီလေး! မောင် အထဲမှာပြီးလိုက်မယ်နော်"

တီလေး ကျနော့်ကို မြတ်နိုးစွာကြည့်ရင်း ခေါင်းညှိမ့်ပြတယ်။

ကျနော်လဲ တီလေးခွင့်ပြုချက်ရတာနဲ့ တီလေးပေါင်တံတွေကို တွန်းတင်ပြီး တအားမြန်မြန်စောင့်လိုးပါတော့တယ်။ ကောင်းတဲ့အရသာက ဘယ်လိုရေးပြရမှန်းကိုမသိပါဘူး။ တီလေးရဲ့ အတွင်းသားတွေက ညှစ်ပေးနေသလို ကျနော့်ရဲ့ ဂျိုးတံ တလျှောက် ယားယံလာကာ ဂွေးဥကနေ အရည်တွေ တွန်းပို့နေတာပါ ခံစားရပါတယ်။

" တီလေး ကျနော်ပြီးတော့မယ်"

" တီလေးလဲ အရမ်းကောင်းတယ် မောင်! မောင် လိုးတာ တအားကောင်းတယ်"

တီလေးက သူ့နို့တွေကို ရေစိုအင်္ကျီပေါ်ကနေပွတ်သပ်ပြီး ကျနော်လိုးတာကို ကော့ပေးရင်းပြန်ပြောပါတယ်။

ကျနော်လဲ စိတ်ကိုလွှတ်ပေးလိုက်ပြီး တီလေးပေါ် မှောက်ချလိုက်ကာ တီလေးကို ဖက်လိုက်ပြီး ဂျိုးဂျိုးကို တဆုံးသွင်းကာ တွန့်တွန့်ပြီး အရည်တွေပမ်းထွက်ကုန်ပါတယ်။

" အား! ကောင်းလိုက်တာ မောင်ရယ်! ခုမှပဲ တင်းပြည့်ကျပ်ပြည့် ပြီးတဲ့ အရသာကို ခံစားရတော့တယ်။ မောင့် ကို တီလေး အရမ်းချစ်တယ်"

တီလေးက ညည်းပြော ပြောရင်း ကျနော့်နဖူးကို အနမ်းပေးကာ တင်းကြပ်စွာ ဖက်ထားပါတယ်။ ကျနော့်ဂျိုးလေးလဲ တီလေးရဲ့ဂူထဲအောင်းရင်း တီလေးရဲ့ ညီမလေးရဲ့ နွေးထွေးစွာ ပွေ့ဖက်ခြင်းကိုထပ်တူခံစားရပါတယ်။

" အရမ်း ချစ်တယ် တီလေးရယ်"

ကျနော် တီလေး ရင်သားပေါ်ပါးကပ်ရင်း တိုးတိုးလေးပြောမိတယ်။ ကျနော်တို့နှစ်ယောက်လုံး ရင်ခုန်ကြည်နှူးစွာပွေ့ဖက် အနားယူရင်း ကျနော်ဂျိုးဂျိုးကိုထုတ်ဖို့ ကြွလိုက်တဲ့အခါ....

" မောင် မထုတ်နဲ့! ဒီတိုင်းလေး အိပ်ရအောင်နော်! တီလေးမထချင်တော့ဘူး"

တီလေးက ကျနော့်ကိုတင်းကြပ်စွာ ဖက်ထားရင်း ခန္ဓာကိုယ်ကို ဘေးစောင်းလိုက်ကာ ကျနော့်ရင်ခွင်ထဲခေါင်းတိုးပြီး ကျနော့်ကိုစိုက်ကြည့်နေပါတယ်။ ကျနော်လဲ တီလေးကို ပွေ့ဖက်ထားရင်း နွေထွေးစွာအိပ်ပျော်သွားပါတယ်။

ကျနော့် ရင်အုံကို ပွတ်တိုက် ထိတွေ့နေတဲ့ နူးညံ့တဲ့ အထိအတွေ့လေးကို ခံစားရင်း ကျနော်နိုးထလာခဲ့တယ်။ မျက်လုံးဖွင့်လိုက်တဲ့ အခိုက်မှာ ကြည်လင်းဝင်းပတဲ့ မျက်နှာနဲ့ ကျနော်ကို နှစ်လိုစွာကြည့်နေတဲ့ တီလေးကို တွေ့လိုက်ရတာဟာ တစ်သက်နဲ့ တစ်ကိုယ် တစ်ခါမှ မရဘူးတဲ့ ပြည့်စုံမှုတစ်ခု ရလိုက်သလိုပါပဲ။

" ဂွတ်မောနင်း အိပ်ပုတ်လေး"

" ဂွတ်မောနင်း မိန်းမ"

" အယ်လ်! မောင် အကျင့်ပုတ်လေး ဘယ်က မိန်းမလဲ? ဟွန်း!"

ကျနော် တီလေးကို တိုးဖက်ထားလိုက်တယ်။ တီလေးကလဲ ကျနော့်ကို အလိုက်သင့်ပြန်ဖက်ထားတယ်။ တီလေးရဲ့ နှုတ်ခမ်းတွေက စောစောက သူမ ထိတွေ့ကိုင်တွယ်နေတဲ့ ကျနော့်ရင်အုံက သူမနာမည် တက်တူးလေးကို ဖွဖွလေးနမ်းတယ်။ ကျနော် တီလေးရဲ့ တင်လုံးလုံးလေးကို ပွတ်ပေးရင်း ဆွဲညှစ်လိုက်တယ်။ ခြေထောက် တစ်ဖက်နဲ့လဲ တီလေးခါးကို လှမ်းခွလိုက်တယ်။ 

တီလေးလက်က ကျနော့်ပေါင်ကြားကို ပွတ်တိုက်ရင်း ညီလေးကို ဆုပ်ကိုင်လိုက်တယ်။ ကျနော်တို့ တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် စိုက်ကြည့်ရင်း တီလေးက ပြုံးပြတယ်။ အချိန် တအောင့်လောက်ကြာအောင် ဒီအတိုင်းလေးကြည်နူးစွာ နေဖြစ်တယ်။ နိုးထ အားအင်ပြည့်တင်းလာတဲ့ ကျနော့် ဂျိုးဂျိုးလေးကို တီလေးက ဖြစ်ညှစ်ရင်း ပိပိ အဝလေးကို တည့်ပေးတယ်။ ကျနော် တီလေးကို ဘေးတစောင်းခွထားရင်း ဖြည်းဖြည်လေး ညှောင့်ပြီး ချော့သွင်းလိုက်တယ်။

" အ အင့် ဟင်းဟင်း ဟင်း...!"

တီလေးစီက အံကြိတ်ပြီး ငြီးသံလေးထွက်လာတယ်။

ကျနော် ဖြည်းဖြည်းလေးပဲ အချိန်ယူပြီး တရစ်ချင်း ကျနော့်ဂျိုးလေးကို တီလေးပိပိထဲ တဆုံးဝင်အောင် သွင်းလိုးလိုက်တယ်။ တီလေးလက် သွယ်သွယ်လေးက ကျနော့် နှုတ်ခမ်းတွေကို ထိတွေ့ရင်း ကျနော့်နှုတ်ခမ်းထဲ တိုးဝင်လာတယ်။ ကျနော် တီလေးလက်ချောင်းသွယ်သွယ်လေးကို လျှာနဲ့ ရစ်ပတ်စုတ်ယူလိုက်တယ်။ တီလေးရဲ့ ခါးလေးကော့တက်လာချိန်မှာ ကျနော့်လက်မ လက်ညှိုးနဲ့ နို့သီးခေါင်း ပန်းညိုရောင်လေးကို ချေပေးလိုက်တယ်။ ဒီလိုနဲ့ တီလေးနဲ့ ကျနော် လင်းဆွဲလေးဆွဲနေတုန်း တီလေးဖုန်း ဝင်လာပါတယ်။ တီလေးက ဖုန်းယူကြည့်ပြီး မထူးပဲ မက်ဆေ့စ် ပဲပြန်လိုက်ပါတယ်။

ပြီးမှ ကျနော့်ကို တွန်းပြီး ကျနော်က ပက်လက် တီလေးက ကျနော့် အပေါ်ကနေ ဆက်လိုးပါတယ်။ ကျနော်က တီလေးနို့လုံးလုံးလေးကို ပွတ်သပ်ကိုင်သွယ်ပြီး နို့သီးလေးတွေကို ချေပေးပါတယ်။ တီလေးက ဖြည်းဖြည်းကြွလိုက် ထိုင်လိုက်နဲ့ ဖြည်းဖြည်းလေး လိုးနေပါတယ်။

" လွယ်လွယ်လေးနဲ့ မင်းချန်ထားခဲ့ပေမယ့်... နေရာတိုင်းမှာ..."

တီလေးက ကုတင်ဘေးက ကျနော့်ဖုန်းကိုကိုင်လိုက်ပြီး ကျနော့်ကိုပေးပါတယ်။ ကျနော်က တီလေးကို ကြည့်လိုက်တော့ လက်မနဲ့ လက်သန်းထောင်ပြီး ပါးနားကပ်ပြတယ်။ (သီရိစီကဖုန်းပါ ကျနော့်ကား ဇော်ဇော်အိမ်ကနေ သူမောင်းယူလာတဲ့ အကြောင်းနဲ့ မနက်စာစားဖို့ခေါ်တာပါ။ 

ကျနော်လဲ ခဏနေလာခဲ့မယ်ဆိုတဲ့ အကြောင်းပြောပြီး ဖုန်းချလိုက်ပါတယ်။) တီလေးက ကျနော်ဖုန်းပြောနေတဲ့ အချိန်မှာ ကျနော့်ကို ဆွဲထူပြီးဖက်ထားကာ စောင့်ပါတယ်။ ကျနော် သီရိနဲ့ပြောတာတွေ တီလေးကြားသလို ကျနော် တီလေးနဲ့ လိုးနေတာလဲ သီရိသိမယ့်ပုံပါပဲ။ ကျနော့် ဖုန်းချပြီးတာနဲ့ ကျနော့်ကိုနမ်းကာ ခပ်ကြမ်းကြမ်းစောင့်ပါတယ်။ ကျနော်တို့နှစ်ယောက် မျက်နှားချင်းဆိုင် ထိုင်ပြီး ကျနော့်အပေါ်မှာ တီလေး တက်ဆောင့်ပြီး လိုးနေတာပါ။ နမ်းရင်း ကျနော့်အောက်နှုတ်ခမ်းကိုပါ ကိုက်လိုက်ပါသေးတယ်။ တော်တော်နာပါတယ်။

" အား! တီလေး"

" တီလေး ပြီးတော့မယ် ထူး! နာရင် အောင့်ခံနော်၊ တီလေး ဖီးလ်တအားလာနေလို့"

တီလေးက ပြောလဲပြော ခပ်သွက်သွက် ခပ်ကြမ်းကြမ်းဆောင့်ရင်း ပိပိကို ဂျိုးဂျိုး တဆုံးဖိကပ်ပြီး ကော့ကာကော့ကာ ပြီးသွားပါတယ်။ ကျနော် တီလေးတခါတခါ ကြမ်းတတ်တာ သိပေမယ့် နှုတ်ခမ်းပေါက်အောင်ကိုက်ပြီး ကျနော့်ကို ကာမ အနုကြမ်းစီသွားတာမျိုးမတွေ့ဘူးသေးပါ။ တီလေးက နားကွင်းဝိုင်းဝိုင်းလေး လှုပ်အောင်ခါပြီး ပြုံးပြပါတယ်။ ကျနော့် နှုတ်ခမ်းပေါက်ပြီး ထွက်နေတဲ့သွေးကို လက်ညှိုးလေးနဲ့တို့ပြီး သူမပါးစပ်ထဲလက်ထဲ့ကာ စုပ်လိုက်ပါသေးတယ်။

" Sorry ထူး! တီလေးက ထူးနဲ့ပတ်သက်ပြီး ဂျေဝင်ရရင် ပိုပြီးရမက်ဆံတဲ့ ဖီလင်ရတယ်။ ဒါကြောင့် ထူးကို သီရိနဲ့ ဖုန်းပြောခိုင်းတာ ဟီး!"

" အဲ့ဒါ ထူးကိုချစ်လို့" ကျနော့်ကို ဖက်ထားပြီး အဲ့လိုပြောပါသေးတယ်။

" တီလေး ချစ်တာကလဲ ထူး သေနိုင်တယ်!"

" ခိခိ! တီလေး sexနဲ့ပတ်သက်ရင် ထူးအလို အကုန်လိုက်ထားတယ်လေ၊ ထူးနေချင်တဲ့ သူနဲ့နေ၊ ထူးလိုချင်တဲ့ ပုံစံ ပြော တီလေး ငြင်းဘူးလို့လား? တခါတလေလေး တီလေး climax ဖြစ်လို့ ကြမ်းမိပါတယ် ပွစိ ပွစိနဲ့..."

" ဟီး!! တီလေးကြမ်းတာက နှုတ်ခမ်းတောင်ပေါက်တယ်"

" ထူး မပြီးသေးဘူး မဟုတ်လား? ကဲ တီလေး ဘယ်လိုနေပေးရမလဲ?"

" တော်ပြီ နောက်မှပဲ အကြွေးဆပ်ခိုင်းတော့မယ်။ ထူး ဗိုက်ဆာပြီ"

" ဟွန်း သီရိဖုန်းဆက်ခေါ်တာနဲ့ တီလေးကို ကြမ်းတယ် ဘာညာပြောပြီး ဗိုက်ဆာတယ် အကြောင်းပြပြီး ပြစ်ပြေးချင်ပြီပေါ့လေ?"

တီလေးက ကျနော့် ဗိုက်ခေါက်ဆွဲလိမ်ပြီးရန်တွေ့ပါတယ်။

" ဟာ! မဟုတ်ပါဘူး တီလေးရာ။ ကျနော် ချစ်တာဒီကမ္ဘာမှာ တီလေးတစ်ယောက်ထဲရှိတယ်။"

" ဟွန်း! အပိုတွေ လာချွဲမနေနဲ့၊ လာအတူတူ ရေချိုးပြီး သွားစားကြမယ်"

တီလေးက ပြောပြီး ကျနော့်ဂျိုးဂျိုး ပေါ်ကထကာ ဖင်လေးကို နိမ့်တုန် မြင့်တုန်လျှောက်ရင်း ရေချိုးခန်းစီလျှောက်ဝင်သွားပါတယ်။ ကျနော်လဲ ကျနော့်ဂျိုးဂျိုး မှာပေပွနေတဲ့ အရည်တွေကို တစ်ရှူးယူသုတ်ရင်း တီလေးနောက်လိုက်သွားပါတယ်။

" တီလေး ထူးကို စုပ်ပေးပါလား?"

တီလေးက ရေချိုးနေရင်း ကျနော့်ကို ပြုံးကြည့်ပါတယ်။

" တီလေး ဘယ်လိုနေပေးရမလဲဆိုတော့ ဗိုက်ဆာတယ်လေးဘာလေးနဲ့ ကဲလာလာ ကလေးလေး"

တီလေးက ကျနော့် လက်ကိုဆွဲရင်း ကျနော့်ရှေ့မှာ ဒူးထောက်ထိုင်ချပါတယ်။ ကျနော့် ဂျိုးဂျိုးကိုကိုင်ပြီး ဒစ်လေးကို လှမ်းငုံလိုက်ပါတယ်။ ကျနော် တီလေးကို ချစ်တာ အဲ့လို ကျနော်ကို အလိုလိုက်တာတွေ့ကြောင့်လဲ ပါပါတယ်။ ကျနော်တီလေး ခေါင်းကိုပုတ်ပြီး ချိုင်းကမကာ ဆွဲထူလိုက်ပါတယ်။

" တီလေးကို ချစ်လို့ အလကားစတာ၊ တော်ပြီး ထူး တကယ်ဗိုက်ဆာနေပြီ တီလေးရ"

" သိသားပဲ"

တီလေးက ပြုံးပြုံးလေးပြောရင်း ရေပန်းယူကာ ကျနော့်ကိုရေချိုးပေးပါတယ်။

" မောင်! ဟိုတယ်ခ သွားရှင်းထားနှင့်နော် တီလေး ကားထဲကပဲစောင့်မယ်"

ကျနော် ခုမှ သတိရသွားတယ် တီလေး အကျႌနဲ့စကတ် ညတုန်းက ရေစိုနေတာပဲ။

" တီလေး အဝတ်တွေ ရေစိုနေတာပဲ ဖျားနေအုံးမယ်။ မောင် အိမ်းပြန်ပြီး သွားယူလိုက်အုံးမယ်။ ခဏစောင့်"

" ညက တီလေး လက်နဲ့ဖွတ်ပြီး ရေခြောက်အောင် ညှစ်ပြီး လှမ်းထားတယ်။ မခြောက်သေးပေမယ့် ပြန်ဝတ်လို့ရပါတယ်။ နေမြင့်နေပြီ တီလေးပြောသလို ဟိုတယ် ချက်အောက်လုပ်ပြီး ကားစီလာခဲ့နော်။ သွားသွား သီရိစောင့်နေပြီ"

ကျနော်လဲ တီလေး ပြောသလို ဟိုတယ် ချက်အောက်လုပ်နေရင်း တွေးမိတာက ကျနော့်ထက် တီလေးက ပိုပြီး စီမံခန့်ခွဲမှုကျွမ်းကျင်တယ်ဆိုတာပဲ။ ကိုယ်ကမှ ဟိုဟာမေ့ ဒီဟာမေ့နဲ့။ ပိုက်ဆံရှင်းနေတုန်း မမမြတ်ရောက်လာပြီး ဘရိတ်ဖတ်စားဖို့ ပြောနေတာနဲ့ သွားစရာရှိသေးလို့ မစားဖြစ်တော့ဘူး ပြောပြီး နှုတ်ဆက်တော့ မမမြတ်က ကားထိလိုက်ပို့ပေးပြီး တီလေးကိုပါ နှုတ်ဆက်ပါတယ်။ 

တီလေးကို ကြည့်လိုက်တော့ တီလေးက ဂျင်းဂျာကင်လေး အပေါ်ကထပ်ဝပ်ပြီး ဆေးဆိုးပန်းရိုက် ပါးပါးနဲ့ လှလို့ပလို့ အဟိ။ ကျနော်လဲ တီလေးဘေးက မောင်းတဲ့နေရာဝင်ထိုင်ပြီး ကားကို အင်းယာလမ်းက ခေမရ်ရကို ဦးတည်လိုက်ပါတယ်။

........................................................................................................................

တီလေးနဲ့ကျနော် ခေမရဌ်ရောက်တော့ သီရိတစ်ယောက်ထဲ ထိုင်နေတာတွေ့တာနဲ့ ကျနော်တို့ဝင်ထိုင်ပြီး တို့ဟူးနွေး ၂ ပွဲမှာလိုက်ပါတယ်။

" သီရိ နင်တစ်ယောက်ထဲလား?"

" နင် ဘယ်နှယောက်မြင်လို့တုန်း?"

" အဲ မဟုတ်ဘူးလေဟာ ကျန်တဲ့လူတွေရောလို့ မေးတာ"

သီရိက မျက်စောင်းထိုးပါတယ်။ ကျနော်လဲ သီရိစိတ်ကောက်နေတယ်ထင်တာနဲ့ တိတ်တိတ်လေးနေပြီး ရေနွေးငှဲ့ပြီး ဝေလိုက်ပါတယ်။ တီလေးက ကျနော့်ပုံကိုကြည့်ပြီး ကျိတ်ရီပါတယ်။ ကျနော်လဲ လာချပေးတဲ့ တို့ဟူးနွေးကိုစာစာနဲ့ စားလိုက်ပါတယ်။ တီလေးနဲ့ သီရိက မိန်းခလေး သဘာဝ တိုးတိုး တိုးတိုးနဲ့ စကားပြောနေကြတယ်။ ကျနော့် အတင်းပြောနေတယ်ထင်တာပဲ။ ခဏကြာတော့ တီလေးက ပိုက်ဆံရှင်းပြီး ကျနော့်ကို သီရိကို လိုက်ပို့လိုက်နော်လို့ ပြောပြီး ကားသော့ယူကာ ထထွက်သွားပါတယ်။

" သီရိ! ငါတောင်းပန်ပါတယ်ဟာ စိတ်မဆိုးပါနဲ့"

သီရိက ကျနော့်ကိုကြည့်ပြီး ပြုံးပါတယ်။

" နင်က ဘာကိုတောင်းပန်တာလဲ? ငါက ဘာကိုစိတ်ဆိုးနေလို့တုန်း?"

" မသိဘူးလေဟာ၊ နင်စိတ်မဆိုးဘူးလား ဟီးဟီး"

" ထူး! ငါတို့ ငွေဆောင်မှာ ဘာတွေဖြစ်ခဲ့လဲ့ နင်မသိချင်ဘူးလား?"

ကျနော် သီရိကို ကြည့်မိသွားတယ်။ သီရိပုံစံက ထူးခြားမှုမရှိဘူး။ ကျနော့်ကြောင့် သီရိကိုလဲ မခံစားစေချင်ဘူး။ သီရိနဲ့ ကျနော် ပိုပြီး ပွင့်လင်းဖို့ လိုမယ်လို့လဲ ကျနော်တွေးမိတယ်။

" သီရိ!"

သီရိက ကျနော့်ကို ကြည့်တယ်။ ကျနော် သီရိလက်လေးကို ကိုင်လိုက်တယ်။

" ငါ့ကို တကိုယ်ကောင်းဆန်တယ်ပြောလဲ ငါခံရမှာပဲ။ နင်ပြောမယ့်ဟာ ငါမသိချင်ဘူးဟာ။ ဒါပေမယ့် နင်ပြောမှ ဖြစ်မယ်ဆို ငါနားထောင်ပေးပါ့မယ်။"

သီရိက ကျနော်ကိုင်ထားတဲ့လက်ကို ဖြစ်ညှစ်ပါတယ်။

" နင် တီလေးကို အရမ်းချစ်တာပဲလား ထူး?"

ကျနော် ခေါင်းပဲ ငြိမ့်ပြဖြစ်တယ်။ သီရိပြုံးပါတယ်။

" ပြန်ကြရအောင် သူငယ်ချင်း ငတုန်းလေးရေ"

သီရိက ကျနော့်ကို ပြောရင် ဆွဲထူပါတယ်။

" ဟင်! နင်ငွေဆောင်က အကြောင်းပြောမယ်ဆို?"

" နင်မှမသိချင်တာ၊ ငါတို့ ဘယ်လောက်ပျော်ခဲ့ရလဲဆိုတာ မပြောပြတော့ပါဘူး"

သီရိက စပ်ဖြီးဖြီးနဲ့ပြောတာပါ။ သူတို့မိန်းခလေးတွေက အခုတမျိုး တော်ကြာတမျိုးနဲ့ ခန့်မှန်းရ ခက်ပါတယ်။ ကျနော့်ကို ကားသော့မပေးပဲ ခပ်တည်တည်မောင်းတဲ့နေရာ တက်ထိုင်ပါသေးတယ်။

" တက်လေ! ဘာကြောင်နေတာလဲ"

ကျနော်လဲ ကိုယ့်ကားပေါ်ကိုယ့်ဘာသာပဲဖွင့်ပြီး တက်ထိုင်ရပါတယ်။

" ထူး ငါနင့်ကို ကားတင်ပြေးရမလား?"

ကျနော့်မျက်ခုံး နှစ်ဖက်မြင့်တက်သွားပါတယ်။ သီရိက ကားကို လေလေးချွန်ပြီ ကျွမ်းကျင်စွာမောင်းထွက်သွားပါတယ်။ လမ်းတလျှောက် ကျနော့်ကို စနောက်ရင် ငွေဆောင်က အကြောင်းတွေပြောနေပါသေးတယ်။ သူ့ခြံရှေ့ရောက်မှကားကို စက်သတ်ရင်း ကျနော့်ကိုပြုံးပြပါတယ်။

" သူငယ်ချင်း လိင်မာအောင်နေနော် ဟိ။ ငါ့ကို သတိရလို့ပဲ ဖြစ်ဖြစ် လိုတာရှိရင် ဖုန်းခေါ် ကြားလား? အလုပ်ကောင်းကောင်းလုပ်၊ ပေါက်ကရတွေတွေးမနေနဲ့ နင်နဲ့ငါက ထာဝရ သူငယ်ချင်း"

သီရိကကျနော့်ကို အဲ့လိုပြောပြီး အာဘွားပေး ဂွေးနှိုက်ကာ ကားပေါ်ကဆင်းသွားပါတယ်။ ကျနော် မှာကြောင်တောင်တောင်နဲ့၊ အမယ် မယ်မင်းကြီးမ သီရိက ကျနော့်ဖက် လှည့်ကြည့်ပြီး မျက်စိတဖက်မှိတ် ဖလိုင်းကစ် သွားသေးသဗျ😂။


အပိုင်း ( ၇ ) ဆက်ရန် >>>>



Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment