Monday, January 1, 2024

သူမရေးတဲ့စာ (စ/ဆုံး)

သူမရေးတဲ့စာ (စ/ဆုံး)

ရေးသားသူ - အမည်မသိ

ယခုဖတ်ရမယ့်စာ ကတော့ ကာမဆန္ဒအားများလှတဲ့ ကျွန်တော့ရဲ့ ကောင်မလေး ဆီကစာပါဘဲ၊ ဒီစာကိုဖတ်မိတိုင်း ကျွန်တော်တို့ ၂ ဦးရဲ့ပုံရိပ်တွေ မျက်စိထဲပြန်မြင်ယောင်လာပြီး လီးကြီးလဲ တောင်လာရစမြဲပေါ့လေ။

ကျွန်တော့ ကောင်မလေးကို ခင်ဗျားတို့မျက်စိထဲ မြင်အောင်ပြောရရင်၊ အရပ်က ၅ ပေ လောက်ဗျ၊ ဆံပင်ကအနက်ရောင်၊ အသက်က ၂၅ နှစ်၊ အချိုးအစားက ၃၄-၂၄-၃၆၊ စိတ်ထဲကမှန်းကြည့်ပေါ့ဗျာ၊ ဇင်ဇင်ဇော်မြင့်လို မျက်ကပ်မှန်လေးတပ်ထားလို့ မျက်လုံးစိမ်းလေးနဲ့ပေါ့ဗျာ၊

ခါးလေးကသေးပြီး ဖင်ကြီးက ကားထွက်နေတာများဗျာ၊ ခင်ဗျားတို့မြင်စေ့ချင်တယ်၊ ကျွန်တော်နဲ့ရီးစားဖြစ်တာကတော့ ကြာပြီပေါ့ဗျာ၊ ထုံးစံအတိုင်းဘဲ အဖြေရပြီး ၂ လလောက်မှာ သမီးရီးစားမက၊ လင်မယားမကျဖြစ်နေပြီ၊ အသေးစိတ်တော့ မပြောချင် တော့ပါဘူးဗျာ၊ ခင်ဗျားတို့လဲ နှာစာအုပ်တွေ ဖတ်ဖူးနေတာဘဲ၊လိုရင်းဘဲ ပြောတော့မယ်။

ကျွန်တော် သင်္ဘောတက်ခါနီးတော့ သူ့ သူငယ်ချင်းတစ်ယောက် အိမ်မှာ ဘုရားကိုးဆူရှိလို့ ဆိုပြီး သူ့အိမ်က ညာထွက်လာတာ၊ တစ်ညလုံး ဟိုတယ်မှာပေါ့ဗျာ၊ ဘယ်နှစ်ချီပြီး မှန်းတောင် မရီနိုင်တော့ပါဘူး၊ တစ်ညလုံး ကျွန်တော်က ချလိုက်၊ သူက ခွလိုက်နဲ့။ ဒီစာကိုဖတ်ရတဲ့သူတွေလဲ ကြည်နူးမှု လေးတွေတော့ရပါစေတော့ဆိုတဲ့ စေတနာနဲ့ရေးလိုက်မိတာ၊ ဖြည်းဖြည်း ဖတ်ဗျို့၊ ဒါမှသူနဲ့ကျွန်တော်နဲ့ အားရပါးရ ဆက်ဆံခဲ့ကြတာတွေ ခင်ဗျားတို့မျက်စိထဲမြင်မှာ။

သူရေးလိုက်တဲ့စာက ဒီလိုဗျ။

" ချစ်ရပါသောမောင်၊

ဒီစာကိုထိုင်ရေးနေတုန်းမှာ စဉ်းစားနေမိတာကတော့ ဒီအချိန် မောင်သာ ကျမအနားမှာရှိရင် ကျွန်မရဲ့ချစ်လှစွာသော မောင့်ရဲ့လီးကြီးကို ဆွဲဆွဲပြီးဆုပ်ကစားနေမိမှာဘဲမောင်။

ကျွန်မရဲ့ဘဝမှာ ယောင်္ကျားတယောက်နဲ့ တစ်ညလုံး အတူတူ တအိပ်ယာထဲ အိပ်ပြီး နားချိန်မရှိအောင် မောင့်လီးကြီးနဲ့ ဆောင့်ဆောင့်ပြီး ညှောင့်ခဲ့တာတွေ၊ ကျွန်မရဲ့စောက်ဖုတ်လေးထဲက အရည်တွေ ဖင်ကြားထဲ စီးကြလာတဲ့အထိ မောင့်လျှာကြီးနဲ့ အပြားလိုက် လျှက်ပေးခဲ့တာတွေ၊ ကျွန်မရဲ့စောက်စိ မာမာရဲရဲလေးကို ငုံ ငုံ ပြီးစုပ်ပေးခဲ့တာတွေဟာ၊ ကျွန်မအတွက်တော့ အပြီးလေး တင်မက အပြီးကြီးတွေပါ ပြီးစေခဲ့လို့ မောင့်ကို ကျေဇူးတင်ကြောင်း ပထမဆုံး ပြောပါရစေ မောင်။

အဲ့ဒီညက ကျွန်မရဲ့ ခြေထောက် ၂ ချောင်းကို ခေါက်ခိုင်းထားပြီး ပေါင်တွေကိုပါ ကားထားပေးရတော့ ကျွန်မရဲ့ စောက်ဖုတ်လေးဟာ ခုံးထနေပြီး အရည်တွေကလဲ ထွက်လိုက်တာမှ အကြမ်းပါဘဲကွယ်။ အဲ့ဒီတုန်းက မောင့်ရဲ့ လီးကြီးဟာ မာတောင်နေတဲ့အပြင် မောင့်ရဲ့ဂွေးဥ တွဲတွဲကြီးတွေဟာ အပေါ်တက်လိုက် အောက်ဆင်းလိုက်နဲ့ တလိမ့်လိမ့်ပေါ့မောင်။ 

အရည်လိုက်နေတဲ့ ကျွန်မရဲ့စောက်ခေါင်းထဲကို မောင့်လီးကြီးနဲ့ ခပ်ပြင်းပြင်းလေး ထိုးလိုက်တယ်ဆိုရင်ဘဲ ကျွန်မရဲ့အရည်တွေနဲ့ မောင့်လီးကြီးဟာ စိုရွဲတောက်ပြောင်နေမှာပေါ့နော်၊ တထစ်ပြီးတထစ် ဝင်လာတဲ့ မောင့်ရဲ့လီးကြီးဟာ ကျွန်မရဲ့ စောက်ခေါင်းထဲကို နက်သည်ထက်နက်အောင် အားနဲ့အင်နဲ့ စိုက် စိုက်ပြီးဆင်းကျလာခဲ့တာဖြင့် အရင်အခါတွေနဲ့ မတူဘဲ ကောင်လွန်းလှတယ် မောင်ရယ်။ 

နောက်ပြီး မောင် ညှစ်ချေဆုပ်နယ်ခဲ့တဲ့ ကျွန်မရဲ့နို့ကြီးတွေနဲ့ မောင် အားရပါးရ စို့ခဲ့တဲ့ ကျွန်မရဲ့ချယ်ရီနီရောင် ထနေတဲ့ နို့သီးခေါင်းလေးတွေကိုလဲ မမေ့ရဘူးနော်။

မောင်ရဲ့ ဆောင့်ချက်၊ ညှောင့်ချက်တွေကို တမင်နှေးပြစ်ပြီး ကျွန်မရဲ့စောက်ခေါင်း အတွင်းသားတွေကို မောင့် ဒစ်ကြီး နဲ့ဆွဲပွတ်ပြီး ဇိမ်ယူနေတာ ကျွန်မ မသိဘူးမှတ်လို့လား၊ ကျွန်မ က မောင့်ခါးကို ဆွဲ ဆွဲ ပြီး ခပ်မြန်မြန်လေး ဆောင့်ပေးဖို့ ပြောပေမဲ့ မောင်မလိုက်လျှောခဲ့ဘူးနော်။

မောင့်ဒစ်ကြီးမြုတ်အောင်လေး အသွင်းအထုတ်လုပ်ရင်း ကျွန်မစိတ်တွေ ပိုကြွလာအောင် ဆွနေသေးတာလေ၊ ကျွန်မကိုယ်စား ကျွန်မစောက်ခေါင်းလေးက မောင့်ကို တောင်းပန်တဲ့ အနေနဲ့ စောက်ရည်တွေ ရွှဲနေအောင် ထုတ်ပေးခဲ့တာတွေရော၊ စောက်စိလေးတင်မက စောက်ခေါင်းထဲကပါ ယားနေပြီဖြစ်လို့ ကျွန်မရဲ့ အဖုတ်ဖေါင်းဖေါင်းလေးကို မောင့်ဒစ်ကြီး ပိုဝင်အောင် ကော့ကော့ ပေးခဲ့ရတာတွေရော၊ မှတ်မိဦးမှာလားမောင်။

အဲ့ဒီတုန်းက ကျွန်မရဲ့ စောက်ခေါင်းတွေရော၊ ပေါင်တွင်းသားတွေပါ တဆတ်ဆတ်နဲ့တုန်နေတာ မောင်သတိထား မိရဲ့လားဟင်။ ဖြေးဖြေးချင်း ထိုးထည့်လိုက်တဲ့ မောင့်လီးကြီးဟာ အဆုံးထိရောက်ဖို့ ကျွန်မအတွက်တော့ အချိန်တွေကြာလွန်းလှပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ ကျွန်မရဲ့စောက်ခေါင်း ကျဉ်းကျဉ်းလေးထဲမှာတော့ မောင့်လီးကြီးဟာ ပိုပိုကြီးလာပြီး ပိုလဲမာလာသလိုဘဲ။ 

တဖြည်းဖြည်းနဲ့ မောင့်ရဲ့ဆောင့်နေတဲ့ အရှိန်ကို မြှင်ပြီး တဆုံးတစ ဆောင့်ဆောင့်ချလိုက်တဲ့ အခါတွေမှာတော့ ကောင်းလွန်လွန်း လို ကျွန်မလေ အဲ့ဒီအချိန်မှာ နတ်ပြည်ပို့ပေးမယ် ဆိုရင်တောင် မသွားတော့ဘူးသိလား။ 

မောင့်ရဲ့လီး ရှည်ရှည်တုတ်တုတ်ကြီးကို စောက်ခေါင်းထဲက ကြွက်သားတွေနဲ့ ညှစ်ညှစ်ပြီး မောင်အရသာ ရှိအောင် ကြိုးစားပေးရတာ ကျွန်မရဲ့ ဖင်ကြားထဲကတောင် ချွေးတွေတောင် ကြတယ်။ မောင့်ရဲ့ပြင်းထန်လှတဲ့ ဆောင့်ချက်၊ ညှောင့်ချက်တွေက မြန်လာလေ၊ မောင့်လီးကြီးက ပိုမာလာလေ၊ မောင့်ညီးသံတွေက ပိုစိတ်လာလေဘဲနော်။ 

မောင့်ရဲ့သုတ်ရည် နွေးနွေးတွေဟာ အရည်တွေနဲ့ စီးကပ်နေတဲ့ကျွန်မရဲ့ စောက်ခေါင်း ကျဉ်းကျဉ်းလေးထဲကို အတင်းတိုးဝင်လာတဲ့ အချိန်မှာတော့ မောင် ကျွန်မကို တင်းတင်းကြီး ဖက်ထားတယ်နော်။ ကျွန်မရဲ့ နို့ကြီး တွေဟာ မောင့်ရင်ခွင်ကျယ်ကြီး အောက်မှာ ပိပြားနေပြီး နို့သီးခေါင်းလေးတွေတောင် ကျွန်မရဲ့နို့အုံကြီးထဲ မြုတ်နေတယ်လေ။

မောင့်ရဲ့ ပူနွေးပျစ်စေးလှတဲ့ သုတ်ရည်တွေဟာ တစ်ခါထဲမဟုတ်ဘဲ တချက်ချင်း တချက်ချင်းထွက်နေတာကိုက ဖီလင် တမျိုးပေါ့မောင်။ ကျွန်မရဲ့ စောက်ခေါင်းထဲမှာတော့ မောင့်သုတ်ရည်တွေရော၊ ကျွန်မရဲ့သုတ်ရည်တွေနဲ့ပါ ပြည့်ပြီး ဖင်ကြားထဲထိ တောင်လှံကျကုန်တယ်မောင်ရဲ့။ မောင့်လီးကြီး ပျော့မကျခင် ဆင့်ဆင့်ပြီး ဆောင့်ထည့်လိုက်တာများ ကျွန်မရဲ့အားအင်တွေ ရင်ထဲက ဆွဲထုတ်ခံလိုက် ရသလိုကို အရုပ်ကြိုးပြတ် ဖြစ်သွားခဲ့ရတာ ကျွန်မပါမောင်။

အဲ့ဒီ အချိန်မှာ ကျွန်မတို့ရဲ့ အဝတ်ဗလာဖြစ်နေတဲ့ ခန္ဓာ ၂ ခုဟာ ကြားလေမသွေး နိုင်အောင်ကိုပူးကပ်နေပြီး၊ နှလုံးခုန်သံတွေ မြန်ကာ အသက်ရှုသံတွေလဲ ပြင်းနေတယ်လေ။ ပြီးတော့ ကျွန်မတို့ အပြန်အလှန် နမ်းကြပြီး မောင် ကျွန်မကိုယ်ပေါ်က ဆင်းသွားတဲ့ အခါ ကျွန်မရင်ထဲမှာရော စောက်ခေါင်းထဲမှာပါ ဟာတာတာကြီး ဖြစ်ပြီးကျန်ခဲ့တာပါမောင်။

ကျွန်မတို့ခဏနား ပြီးတော့ မောင့်လီးကြီး တဖြည်းဖြည်းခြင်း ပြန်မတ်လာတာ ကျွန်မ သတိထားမိတာပေါ့။ ကျွန်မရဲ့ ပေါင်တွေကို ကားပေးဖို့ပြောတော့ ပျော်လိုက်တာ၊ မောင် နောက်တချည် လုပ်ဦးမယ်ပေါ့။ ကျွန်မရဲ့စောက်ဖုတ်လေးကို ကြည်ပြီး တစိမ့်စိမ့်ထွက် ကျနေတဲ့ အရည်တွေကို ကုန်အောင်ညှစ်ထုတ်ဖို့ မောင် ပြောတော့ ကျွန်မရဲ့ အဖုတ်လေးကို အစွမ်းကုန် ညှစ်ထုတ် ပေးနေမိတယ်လေ။ 

အဖုတ်နှုတ်ခမ်းသားလေး ၂ ခုကြားက ထွက်ကျလာတဲ့ အရည်တွေကို မောင်က ယုယုယယနဲ့ သုတ်ပေးတယ်လေ။ ပြီးတော့မှ ကျွန်မရဲ့စောက်ဖုတ်လေးကို လှမ်းဟပ်တော့တာပါဘဲ၊ စောက်စိလေးကို ဖွဖွလေးခဲ လိုက်တဲ့ အခါမှာတော့ ကျွန်မရဲ့တစ်ကိုယ်လုံးတုန်သွားအောင်ကို ခံစားလိုက်ရတာပါ။

ဒီတစ်ခါတော့ ကျွန်မရဲ့အလှည်ပေါ့၊ မောင့်ပေါင်ကြားမှာ ထိုင်ချလိုက်ပြီး မာတောင်စပြုနေတဲ့ မောင့်လီးကြီးကို ကြည့်လိုက် မိတော့ ကျွန်မ ကြိုတင်မျှော်လင့်ထားတဲ့ အတိုင်းပါဘဲ၊ နီရဲနူးညံ့နေတဲ့ ဒစ်ကြီးနဲ့လီးတံတုတ်တုတ်ကြီးဟာ ကျွန်မရဲ့Heart ကိုထိတာပေါ့ရှင်။ နောက်ပြီး Pump နဲ့ ဆွဲထားလို့ ရှည်ထွက်လာတဲ့ အရစ်ကြီးကလဲထင်းလို့၊ မောင့်လီးကြီးကို အသာဆွဲပြီး စိုစွတ်နေတဲ့ ကျွန်မရဲ့ နှုတ်ခန်းကြားကိုထည့်လိုက်တယ်လေ။ 

မောင့် ဒစ်ကြီးကိုတဝကြီး စုပ်ပြီးမှ မောင့်လီးကြီးကို အဆုံးထိ ငုံလိုက်တာ၊ ကျွန်မ အာခေါင်ထဲထိ မောင့် ဒစ်ကြီးထောက်နေတာတောင် မောင့်လီးကြီးက ကျွန်မပါးစပ်ထဲကို အဆုံးထိ မဝင်သေးပါဘူး။ မောင်လဲ ထွန့်ထွန့်ကိုလူးနေတော့တာဘဲ မဟုတ်လား၊ ကျွန်မခေါင်းကို ကိုင် ကိုင်ပြီး မောင့်လီးကြီးကို ပါးစပ်လေးထဲ ဆောင့်ဆောင့်ထည့်နေတာများ အသက်ရှုရတာတောင်ကျပ်တယ်။ 

နောက်ပြီး မောင့်ဂွေးဥ တွဲတွဲ ကြီးတွေကိုလဲ ဖြေးဖြေးချင်း ပွတ်ပေးနေလိုက်မိသေးတယ်လေ။ တဖက်ကလဲ မောင့်လီးကြီးကို အရင်းကကိုင်ပြီး ဂွင်းတိုက်ပေးနေတော့ မောင် မခံနိုင်တော့ဘူး မဟုတ်လား။ 

ကျွန်မ မောင့် ဒစ်ကြီးကိုဆက်စုပ်ရင်း ခပ်မြန်မြန်လေး ဂွင်းကိုလဲဖိတိုက်ပေးလိုက်ရော ပူနွေးပြစ်ခဲ နေတဲ့ မောင့်လရည်တွေ ကျွန်မ ပါးစပ်ထဲမှာ အပြည့်ဘဲလေ၊ ပ့ါးစောင်ထဲကတောင် စီးကျနေလို့ လက်ခုံလေးနဲ့တောင် ခိုးသုတ် လိုက်ရသေးတယ်၊ ဒါတောင်မောင့်လီးကြီးက ပျော့ကျမသွားသေးဘူး။

ကျွန်မလဲ အရည်ကောင်းကောင်းလိုက် နေပြီပေါ့ရှင်၊ မောင်ကကုန်းပေးဖို့ ပြောလို့ ကျွန်မမောင့် ကိုလေးဖက်ထောက် ပေးလိုက်တယ်နော်၊ မောင်ကျွန်မရဲ့ အဖုတ်နှုတ်ခမ်းသားလေးတွေကို လှောက်စမ်းပြီး၊ ကျွန်မရဲ့ အရသာဖူးလေး ကိုပွတ်ချေနေ ပြန်ပါပြီ၊ ကျွန်မရဲ့ဖင် ဖွေးဖွေးကြီးကိုလဲ တချက်တချက် ခပ် စပ်စပ်လေး ရိုက်လိုက်ပြန်ပါသေးတယ်။ 

မောင့်လျှာကြီးနဲ့ ကျွန်မရဲ့ ခုံးထနေတဲ့ အဖုတ်အကွဲကြောင်းလေး တလျှောက် အစုန်အဆန်လှက်ပေးနေတယ်နော်၊ အားနာလိုက်တာမောင်ရယ်၊ ကျွန်မအရည် တွေက ရွှဲနေပြီမဟုတ်လား။ ကျွန်မရဲ့အဖုတ် နှုတ်ခမ်းသားလေး ၂ ခုကိုဖြဲပြီး၊ မောင့်လျှာကြီး ကျွန်မစောက်ခေါင်းထဲကို ဝင်နိုင်သမှ ဝင်အောင် ထိုးထည့်လိုက်၊ အရသာဖူးလေးကို ကော်ထုတ်လိုက် လုပ်နေတာများမောင်ရယ်၊ အခုချိန်ထိ ပြန်စဉ်းစား တိုင်း ကျွန်မမှာ အရည်လိုက်ရတယ်။ 

ကျွန်မရဲ့စောက်ခေါင်းထဲက စီးကျလာတဲ့ အရည်တွေကို မောင် ဘာလုပ်ပြစ်လဲ ဟင်၊ မျိုချ ပြစ်လား၊ ထွေးထုတ်ပြစ်လား၊ မောင့်ပါးစပ်ကြီးက ကျွန်မ အဖုတ်လေးက မခွာတော့ ထွေးတော့ထုတ်ဟန် မတူဘူး၊ မောင် မရှက် ပါနဲ့ မျိုချလိုက်တာ မဟုတ်လားဟင်၊ အဲ့ဒါတွေကြောင့် ကျွန်မက မောင့်ကို အသဲစွဲနေရတာ။

ပြီးတော့ မောင့်လက်တချောင်းက ကျွန်မစောက်ခေါင်း ထဲကို ထည့်မွှေနေသေးတာလေ၊ တစ်ခါတစ်ခါ ကျွန်မရဲ့ G- Spot ကို လှမ်း လှမ်း နှိုက်လိုက်တာများ၊ ကျွန်မမှာ ငိုမိတော့မလိုတောင် ဖြစ်သွားလို့ မနဲထိမ်းထားလိုက်ရတယ်။ ဒီကြားထဲ နဲနဲလေး ညည်းသံထွက်သွားတာ ကိုဘဲ မောင်သဘောတွေ ကျလို့၊ ကျွန်မဖင်ကြီးကလဲ ငြိမ်ငြိမ်မနေနိုင်ဘဲ ဘယ်ညာ ရမ်းနေတာ ထိမ်းထားလို့ကို မရတာပါမောင်။ 

ကျွန်မရဲ့ စောက်ခေါင်းလေး ကြုံ့ကြုံ့ဝင်သွား ရအောင်ကိုမောင့်ရဲ့ လျှက်ချက်တွေ ကတော့ နှစ်ထောင်းအားရရှိလှပါတယ်။ ကျွန်မ ထိန်းထားတဲ့ကြားက ငိုတောင် ငိုမိသလားမသိဘူးနော်၊ မောင်ကျွန်မကို မလုပ်ဘဲ ဘယ်လောက်ထိ နှိပ်စက်ဦးမှာလဲဟင်၊ မောင့်လီးကြီးကို အပြင်းအထန်တောင်းတနေတုန်းမှာဘဲ မောင့်လက်တွေက တစ်ချောင်းကနေ ၂ ချောင်း၊ ၂ ချောင်းကနေ ၃ ချောင်း တိုးတိုးပြီးကျွန်မစောက်ခေါင်းထဲ ထည့်လာလိုက်တာလေ၊ ဘုရားသခင်ရဲ့ နာမတော်နဲ့ ကောင်းကင်ကြီးကိုတောင် တိုင်တည် တမ်းတလိုက်မိပါတယ်။

မောင့်လက်ချောင်းကြီးတွေနဲ့ ကျွန်မစောက်ခေါင်းလေးကို လိုးနေတုန်းမှာဘဲ၊ ကျွန်မ စအိုလေးနဲ့ မောင့်လီးကြီးကို ခံကြည့်ချင်မိပြန်ရော၊ ကျွန်မဘဲ မောင့်လီးကြီးကို ဖင်ထဲထည့်ကြည့်ဖို့ မေးခဲ့တာလေ။ မောင်က ကျွန်မစောက်ခေါင်းထဲ ထည့်ထားတဲ့ လက်တွေကို ထုတ်ပြီး ဖင်ကြားကိုဖြဲထည့်လိုက် တော့ဝင်သွားတာလှောလှောရှုရှုဘဲနော်။ 

မောင်နောက်ကနေ မောင့်လီးကြီးနဲ့ ကျွန်မဖင်ပေါက်လေးကို ထောက်ထားတော့ ရင်တွေတုန်လိုက်တာ၊ ဖင်ထဲကပါ ယားလာလို့ မောင့်ကိုပြောလိုက်မိပေမဲ့ တကယ်တန်း ကြတော့ ဝင်မှဝင်ပါ့မလားလို့လေ။

မောင့်ဒစ်ကြီး ကျွန်မဖင်ပေါက် ကျဉ်းကျဉ်းလေးထဲကို တကယ်ဝင်လာတော့ ကျွန်မမှာ မခံနိုင်လို့ လေးဖက်ထောက် ထားရင်းရှေ့ကို တိုးတိုးသွားတာ နောက်ဆုံး ကုတင်ဇောင်းနဲ့ ခေါင်းနဲ့ထိမှဘဲ ရပ်လိုက်မိတယ်မောင်၊မောင်ကတော့မာန်တက် နေပြီ မို့အလှော့မပေးတော့ဘူးလေ၊ 

ကျွန်မရဲ့ဖင်ကြီး ၂ လုံးကို အတင်းဖြဲပြီး ဖင်ထဲကိုမောင့်လီးကြီး ထိုးထည့်လိုက်တာများ ကျွန်မမှာ အသဲထဲထိခိုက်အောင် နာကောင်းကြီးပေါ့ရှင်၊ ကျွန်မလဲ အော်တောင် ငိုလိုက်မိတော့တာဘဲ၊ မောင့်လီးကြီးကို ပြန်ထုတ်လိုက်တော့ ဒစ်ကြီးက ကျွန်မဖင်ဝမှာတစ် ပြီးကျန်ခဲ့တာလေ။

ကျွန်မမှာ စအိုကိုအတင်း ရှုံထားရတယ်၊ အရမ်းနာနေပေမဲ့ မောင့် ဒစ်ကြီးကိုတော့ ပြန်မထွက်သွားစေချင်ဘူးလေ၊ ကျွန်မစောက်ခေါင်းလေးနဲ့စောက်စိလေးကတော့ အဖေါ်မဲ့နေတာနဲ့ဘဲ ကျွန်မဘာသာကျွန်မ ပွတ်ချေပေးနေမိရင်း မောင့်ဂွေဥတွဲတွဲကြီးတွေ ကိုတောင်လှမ်း လှမ်း ပွတ်ပေးနေတာ မောင် မှတ်မိလားဟင်။

တဖြည်းဖြည်းနဲ့ကျွန်မ ခံနိုင်ရည်ရှိလာတာတော့ မောင်ကပိုကဲလာပြန်ရော၊ မောင့်လီးကြီးကို အသွင်းအထုတ်တွေ ခပ်စိပ်စိပ်လေးလုပ်ပြီး တဆုံးထည့်လိုက်တာများ မောင်ရယ်၊ မောင့်ကို ဘယ်လို ချစ်မိသွားမှန်းတောင် မသိတော့ပါဘူး။ မောင် ကျွန်မဖင်လေးကို လိုးရတာကောင်းကြောင်း၊ ကျပ်ကြောင်းပြောတော့ ကျွန်မ မှာ မောင်ကျေနပ်အောင် လုပ်ပေးလိုက်ရပါ လား ဆိုပြီး နာတာတွေတောင် ပျောက်ကုန်တယ်၊ တကယ်။ 

မောင့်လီးကြီး ဝင်လိုက်ထွက်လိုက်နဲ့ ခံလို့ကောင်းနေ တုန်းမှာဘဲ ကျွန်မဖင်ထဲကို မောင့်သုတ်ရည်တွေ ပန်းထည့်လိုက်တယ်နော်၊ ပူနွေးပျစ်စေးလှတဲ့ မောင့်သုတ်ရည်တွေဟာ ကျွန်မရဲ့ တားမြစ်နယ်မြေ ကိုကျော်ပြီးဝင်လာတာလေ။

မောင့်လီးကြီး ကျွန်မဖင်ခေါင်းထဲကဆွဲထုတ်ပြီး ဖင်ကြားထဲမှာထည့်ထား တာတွေရော မောင်မှတ်မိသေးရဲ့လား၊ ကျွန်မကလဲ ဖင်ကြီး၂လုံးကိုညှစ်ညှစ်ပေးနေမိတော့ မောင်ဖီလင်အပြည့်ရမှာပေါ့နော်၊ ဒါပေမဲ့မောင်ရယ် မောင်ကနောက်ပေါက်ကြိုက်ပေမဲ့ ကျွန်မကရှေ့ပေါက် ပိုကြိုက်တယ်မောင်ရဲ့။

တစ်ခါတလေ စိတ်ပါရင်တော့ နောက်ပေါက်ပေးမယ်လေ၊ ရှေ့ပေါက်ကိုတော့ မောင်အမြဲလုပ်ပေးရမယ်နော်။

ကျွန်မတို့ ၂ ယောက် ခဏနားလိုက်ကြသေးတယ်လေ၊ ၂ ယောက်လုံ းညစ်ပတ်ကုန်လို့ ရေအတူတူချိုးကြတာတွေရော မောင်မှတ်မိသေးလား၊ တစ်ယောက်နဲ့တယောက် အပြန်အလှန် ခြေမကနေ ခေါင်းအထိ ဆပ်ပြာတိုက်ပေးပြီး ပြောင်အောင်ဆေး ပေးကြတာတွေလဲ မောင်မမေ့ရဘူးနော်။ 

မောင်နဲ့ကျမှ ကျွန်မဘဝမှာ မကြုံဘူးတာတွေကြုံရတော့တာဘဲ၊ပန်းဦးပန်တာလဲမောင်ဘဲ၊ ခရေ ချွေတာလဲမောင်ဘဲ၊ ဒါတောင်ပုလွေက အဆစ်ပါလိုက်သေးတယ်၊ ဘာများကျန်ပါသေးသလဲမောင်။

အိပ်ယာပေါ်ပြန်ရောက်ကြပြန်တော့ တယောက်နဲ့တယောက် မခွဲနိုင်အောင် ဖက်ထားလိုက်ကြတာများ အသက်ရှုတောင် ကျပ်တယ်မောင်ရယ်။ ဒီတခါတော့ ကျွန်မကဘဲ စ ရတော့မှာပေါ့၊ မောင်လဲ ၂ ချီဆိုတော့ မောပြီပေါ့၊ အချိန်တွေအလကား အဖြစ်မခံနိုင်ဘူးလေ၊ ညိုးကျနေတဲ့ မောင့်လီးကြီးကို ကျွန်မကဘဲ ဂွင်းစတိုက်ပေးခဲ့ရပါတာနော်၊ မောင် ကျွန်မကို ဖင်ခံလို့ကောင်း မကောင်းမေးခဲ့တာ ကိုကျွန်မဘယ်လို ပြန်ဖြေခဲ့လဲ မှတ်မိလား၊ ကျွန်မလဲမောင့်ကို သေသေချာချာ မရှင်းပြနိုင်ခဲ့ဘူးလေ၊ ဘာလို့လဲ ဆိုတော့ ဖင်ခံရတဲ့ဖီလင်ကို မောင်မှမသိတာ၊ 

ကျွန်မ မောင့်ကိုတောင် ပြောသေးတယ် မဟုတ်လား၊ သိချင်ရင် ကျွန်မလက် မောင့် ဖင်ထဲထည့်ကြည့်လိုက်လေ ဆိုတော့ မောင်လေငြင်းလိုက်တာ၊ သူ့အလှည့်ကျတော့ တော်တော်သိ၊ ကျွန်မလဲ တဝက်လောက် တောင်နေတဲ့ မောင့်လီးကြီးကိုဘဲ ဖိဖိပြီးဂွင်းတိုက်ပေးနေမိတယ်လေ၊ ဂွေးဥတွဲတွဲကြီးကိုလဲ တစ်ခါတစ်ခါ ပွတ်ပွတ်ပေးနေတာ တွေရော မောင်မှတ်မိပါ့မလား၊ မောင့်ခြေထောက်တွေလဲ တဖြည်းဖြည်းကားလာလိုက်တာ၊ ကျွန်မလဲ မောင့်လီးကြီးကို စုပ်ပေး နေမိပြန်တယ်လေ။ 

မောင့်ဖင်ကြားကိုပါ လှက်ပေးလိုက်တော့ မောင်တွန့်ကနဲဖြစ်ပြီး ညိမ်ကျသွားတယ် မဟုတ်လား။ ကျွန်မလက်လဲ မောင့်ဖင်ထဲဝင်သွားရော မောင့်လီးကြီး ထောင်ပြီး မတ်လာလိုက်တာမှလေ၊ ကြုံ မကြုံဖူးဘူး။ ကျွန်မလဲ ရတဲ့အခွင့်အရေး အပြည့်အဝ အသုံးချတဲ့ အနေနဲ့ မောင့်လီးကြီးပေါ်တက်ထိုင်ပြီး ဆောင့်လိုက်၊ညှောင့်လိုက်တာ ပေါင်တွေတောင် တောင့်လာတယ်။

ဒါတောင်မောင်က မပြီးဘူးနော်၊ ဒါနဲ့နား နားပြီးညှောင့်ပေးတော့ မောင်လေ ကျွန်မခါးကလေးကိုကိုင်ထား တယ်မဟုတ်လား၊ ကျွန်မလဲ တတ်လို့တော့ မဟုတ်ပါဘူးမောင်၊ မောင့်လီးကြီး ကျွန်မစောက်ခေါင်းထဲကို ပြည့်ပြည့်ဝဝ ဝင်တာ လိုချင်တော့ တတ်နိုင်သမှပေါင်ကိုကားပြီး ညှောင့်ပေးနေမိတာဘဲလေ။ 

ဒါတောင် စောစောကတင် လိုးထားတဲ့ ကျွန်မရဲ့ စအိုလေး ကို ရန်ရှာချင်သေးတယ်၊ တချက်ချက် ငိုက်ဆင်းသွားတဲ့ မောင့်ရဲ့ဒစ်ကြီးက ကျွန်မဖင်နားမှာ ရစ်သီရစ်သီ လုပ်နေတာ မသိဘူးများ မှတ်နေလား၊ မရဘူးနော် မောင်၊ အရှေ့ ဆယ်ခါမှ အနောက်တစ်ခါရမယ် ဒါဘဲ။

နောက်ဆုံးတော့ မောင်ဘဲ အရှုံးပေးရတာဘဲ မဟုတ်လား၊ ကျွန်မ တက်ညှောင့်တဲ့ ဒဏ် ကို မခံနိုင်လို့ မောင့်သုတ်တွေ ထွက်ရပြန်ပြီရောလေ၊ ကျွန်မသုတ်ရည်တွေရော မောင့်သုတ်ရည်တွေပါ မောင့်လီးကြီးအရင်းက လမွှေးတွေမှာ သီးလို့မဟုတ်လား။ 

ဒီလိုနဲ့ဘဲ မိုးသာလင်းသွားရော မောင်ရော၊ ကျွန်မပါ တမှေးမှ မအိပ်လိုက်ကြရဘူးနော်၊ အိမ်ရောက်တော့ မေမေတို့ကတောင် မေးနေသေးတယ်၊ ငါ့သမီးလေးမျက်တွင်းတွေတောင် ညိုလို့တဲ့၊ ဘုရားတရား ကိစ္စမှာ စိတ်ရောကိုယ်ပါ လုပ်ရင် ကုသိုလ်ရတယ် ဆိုဘဲ။

မောင်နော် နိုင်ငံခြားမှာ ကျွန်မနဲ့ဝေးနေတုန်း ပေါင်တံဖြူဖြူ ကောင်မလေးတွေနဲ့ မအိပ်ရဘူးaနော်၊ ကျွန်မ အဖုတ်လေး ကိုဘဲ သတိရနေ၊ မောင်နိုင်ငံခြားမှာ ရှုပ်တယ်ကြားလို့ကတော့ ပြန်လာရင် မပေးဘူး၊

မောင့်ဒစ်ကြီးနဲ့ ယုယမှုတွေကို တန်ဖိုးထား လွမ်းဆွတ်သတိရလှက်၊

ချစ်တဲ့...

သဲေလး ”

နောက်ပေါက်ကြိုက်တဲ့မောင့်အတွက် ကျွန်မပုံထည့်ပေးလိုက်တယ်။

ကဲ ခင်ဗျားတို့ရော ဘယ်လိုသဘောရလဲ၊ ကျွန်တော်ကတော့ စာတခေါက် ပြန်ဖတ်မိတိုင်း အနဲဆုံး ဂွင်းတစ်ခါလောက် တော့ဆွဲလိုက်ရမှဗျ၊ ကျွန်တော့ကောင်မလေးချစ်တဲ့ ကျွန်တော့ ဒုတ်ကြီးကိုတော့ သ နေရတာပေါ့ဗျာ၊ 

ရေချိုးတိုင်း အဆုပ် ၁ဝဝ အဆွဲ ၁ဝဝ လောက်တော့ လုပ်ပေးရတာပေါ့၊ နောက်စာရတော့မှ ခင်ဗျားတို့သိအောင် ထပ်ပြောမယ်လေ၊ အခုတော့ ဒီလောက်ကြား ဖီးလ် ရရင် တော်ရောပေါ့ဗျာ။



ပြီးပါပြီ။



Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment