Wednesday, February 21, 2024

မတင်းတိမ်သော ကာမဘုံ အပိုင်း ( ၂ )

မတင်းတိမ်သော ကာမဘုံ အပိုင်း ( ၂ )

ရေးသားသူ - ကြွယ်ကြွယ်ခိုင်

[ ၁၉၇၂ ခု ပွဲဦးထွက် အသစ်စက်စက် အမျိုးသမီး စာရေးဆရာမ ကြွယ်ကြွယ်ခိုင်ရေးသားသော ဝတ္ထု တစ်ပုဒ်ဖြစ်ပါသည်။]

ကိုယ်တွင်းမှာ တဖျဉ်းဖျဉ်းနဲ့ ဆန္ဒတွေ ပြန်တက်လာတယ်။ သူ့လက်က ကျွန်မကျောပြင်ကို အသာပွတ်ပေးနေရာက လက်တဖက်က ကျွန်မရဲ့လက်တဖက်ကို လာကိုင်ပြီး အောက်ပိုင်းတနေရာကို ပို့လိုက်တယ်။ ခပ်ပျော့ပျော့အချောင်းလေးတခု ကိမလက်နဲ့အုပ်မိတယ်။ ကျွန်မ နဲနဲတွန့်သွားတယ်။ လီး ဆိုတာ ဒါကိုး။ အိမ်ထောင်ကျခဲ့ပေမယ့် ကျွန်မယောင်္ကျားရဲ့လီးကို ကိုင်ဘို့နေနေသာသာ၊ ကျကျနနကို မမြင်ခဲ့ရဘူး။ ခုတော့ ကျွန်မလက်ဝါးအောက်မှာ ရောက်နေပြီ။ ကျွန်မကို ကောင်းစေတဲ့ဟာကို ကျွန်မကိုင်တွယ်ကြည့်ချင်တယ်ပေါ့။ 

ဒါနဲ့ ခပ်ဖြေးဖြေးလက်ထဲမှာ ကိုင်စမ်းကြည့်တယ်။ ခပ်ပျော့ပျော့ အသားချောင်းဘဲ။ အရေခွံအပေါ်က ဖုံးထားသလိုဘဲ။ ထိပ်နားမှာ အင်မတန်နုနေတဲ့ အသားဘဲ။ အဲဒီအသားပိုင်းမှာ အထစ်ကလေး ဖြစ်နေပါလား။ ကျွန်မ အထက်အောက်ပွတ်သပ်လိုက်တော့ ပျော့နေရာကနေ ဘောလုံးလေမှုတ်လိုက်သလို နဲနဲမတ်လာတယ်။ မာလည်း မာလာတယ်။ အသာ အချောင်းလိုက်ဆုပ်ပြီး အထက်အောက် ပွတ်တိုက်ပေးလိုက်တော့ ပိုပြီးမာလာတယ်။ သူလဲ လူးလွန့်လာတယ်။ လျှောတိုက်ပေးတာ ခပ်မြန်မြန်လုပ်လေ၊ သူ့အချောင်းက ပိုပြီးမာလာတယ်။ သူဟာ ကျွန်မ မြန်မြန်လုပ်ပေးတော့ အတော်ကို လူးလွန့်နေပေမယ့် ကျွန်လက်ညောင်းတာနဲ့ ကျွန်မလက်ပြန်ရုတ်သိမ်းလိုက်တယ်။ 

ဒီတော့ သူ့လက်က ကျွန်မအဖုတ်ကိုလာနှိုက်ပြန်လို့ ကျွန်မပက်လက်အိပ်ပြီး တရွေ့ရွေ့တက်လာတဲ့ ဆန္ဒကို မှိန်းနေလိုက်တယ်။ ကျွန်မခြေညောင်းတာနဲ့ ကွေးထောင်ထားတဲ့ ညာခြေအကွေးအောက်ကို သူ့ခြေတချောင်း တိုးဝင်လာလို့ ကျွန်မ အသာ မ ပေးလိုက်တယ်။ ကျွန်မခြေထောက်ကို သူ့အပေါ်ဆွဲတင်ထားပြီး ကျွန်မနား တိုးကပ်လိုက်တော့ ကျွန်မသူ့ဘက်ကို ကျောပေးစောင်းလိုက်တယ်။ ကျွန်မ ဖင်အောက်ပိုင်းဆီ သူ့အောက်ပိုင်း တိုးဝင်လာတယ်။ သူက စောင်းကပ်လာပြီး ကျွန်မဘယ်ခြေပေါ်ကို သူ့ညာခြေကျော်ဝင်လိုက်တော့ တောင်နေတဲ့လီးဟာ ဖင်အောက်ပိုင်းကနေ အဖုတ်နားကပ်လာတယ်။ ကျွန်မဘယ်ခြေကို ကွေးပြီး စောင်းပေးလိုက်တဲ့အခါ သူ့လီးဟာ ကျွန်မစောက်ခေါင်းဝကို တိုးဝင်လာတယ်။ ကျွန်မနို့ကို နောက်ကနေ ပွတ်ချေရင်း သူ့လီးကို တရစ်ချင်းသွင်းတယ်။

ဒီတခါ ဝင်ပုံက အဆန်းဆိုတော့ တမျိုးကောင်းနေပြန်တယ်။ ကျွန်မ အခုမှသတိထားမိတယ်။ လိုးတာ မျက်နှာချင်းဆိုင်မှ မဟုတ်ဘဲ နောက်ကနေလဲ လိုးလို့ရသကိုး။ ကျွန်မ ဖင်ကို ကော့ပေးလိုက်တော့ စွပ်ကနဲ အဆုံးထိဝင်သွားပါရောလား။ ဒါကလဲ သက်သက်သာသာနဲ့ ကောင်းသကိုး။ အင်း ခုမှ အမှတ်ရမိတော့တယ်။ ကျွန်မတို့ ကထိန်ခင်းသွားကြတုန်းက ဇရပ်ပေါ်မှာ စုံတွဲ တချို့ဟာ ဒီနည်းနဲ့ အလုပ်ဖြစ်ကြတာကိုး။ စောင်ထူထူခြုံမိန်းကလေးက ယောင်္ကျားဘက် ဖင်ပေးအိပ်၊ အေးတယ် ချမ်းတယ်ဆိုပြီး ဖင်က ယောင်္ကျားပေါင်ခြံဘက်ကို တိုးပြီး အသာနောက်ကသွင်းပြီးမှ စောင်ပြင်သလို အညောင်းဆန့်သလိုနဲ့ ဆွဲလှုပ် ဒီလှုပ်နဲ့ အသွင်းအထုတ်လုပ်ကြပေါ့။ အင်း ခု လက်တွေ့ကြုံမှ ဒင်းတို့တတွေ လူထဲမှာ မသိအောင်လိုးကြတာကိုးလို့ ကျွန်မလို မသိသေးတဲ့သူတွေကတော့ ဘယ်ရိပ်မိပါ့မလဲ။ သူတို့ကတော့ ဇိမ်ကျလို့။ တချို့များလေ အေးလိုက်တာ အေးလိုက်တာနဲ့ တုန်များနေကြသေး။ အဲဒါ ပြီးခါနီး တက်သုတ်ရိုက်တာကိုး။ အင်း ကောင်းကြပါ့၊ ကောင်းကြပါ့။ သူတို့ကောင်းနည်းက ခုမှ ကျွန်မ ကောင်းရတော့တယ်။ ကျွန်မ ဖင်နောက်က ဖင်သားချိုင့်ဝင်သွားအောင် ဖိဖိထဲ့ပြီး ဆောင့်ပေးတော့ ကောင်းလိုက်တာရှင်။ 

အဲဒီလို ဖိတွန်းနေရာက ကျွန်မ ကွေးထားတဲ့ ခြေက တခါတော့ ဆန့်သွားပြီး ကျွန်မမှောက်ရက်ဖြစ်သွားတယ်။ သူကလဲ ကပ်ညှောင့်ရင်းက ကျွန်မအပေါ်မှာဘဲ ထပ်ရက်ပိကျလာတယ်။ ဒါပေမယ့် လီးက ဒစ်လောက်ဘဲ ဝင်တော့တယ်။ ကျွန်မ ဖင်ကို နဲနဲမြှောက်ပေမယ့် လီးအကုန်မဝင်ဘူး။ နဲနဲလည်း ညောင်းလာတယ်။ သူလဲ အားမရတာနဲ့ ကျွန်မကိုယ်ပေါ် ထထိုင်တယ်။ ကျွန်မလည်း အားယူပြီး ထမလို့ ဖင်ကုမြှောက်လိုက်တယ်။ ကျွန်မလေးဘက်ကုန်းရက် ဖြစ်နေတုန်း သူက အသင့်ဒူးထောက်နေရာက ကျွန်မ အဖုတ်ကို သူ့လီးနဲ့ တေ့လိုက်တယ်။ ကျွန်မ ဒီအတိုင်း ငြိမ်နေလိုက်တော့ ကျွန်မ အကွဲကြောင်းထဲ သူ့လီးက တိုးဝင်လာတယ်။ ဟော ခွေးတွေလိုလဲ လိုးလို့ရပြန်တယ်လို့ ကျွန်မ အသိတခု တိုးလာပြန်ပြီပေါ့။

သူ့လီးက စောကစေ့နဲ့တုက်ပြီး အဆုံးထိဝင်သွားတယ်။ သားအိမ်တောင် ဒုတ်ကနဲ ထောက်သေးတယ်။ ကျွန်မ အောင့်သွားလို့ တုန့်ကနဲဖြစ်သွားလို့ သူက တဝက်အသာနှုတ်လိုက်ပြီး ဖြေးဖြေးသွင်း ဖြေးဖြေးထုတ် လုပ်ပေးတယ်။ ဒီတော့လည်း ကောင်းလာပြန်ပါတယ်။ ကျွန်မလဲ ကိုယ်ရှေ့ပိုင်းကို မွေ့ယာပေါ်မှာ ကပ်ထားလိုက်တော့ ဖင်ပူးတောင်းထောင်ပေးသလို ဖြစ်နေတယ်။ သူက လီးကို ထိုးသွင်းတဲ့ အချိန်မှာ ကျွန်မကနောက်ကိုပြန်တွန်းပေးတော့ သူ့ဆီးခုံဟာ ကျွန်မ စောက်ခုံနဲ့ ဖပ်ကနဲ ဖပ်ကနဲ့လာထပ်တော့တာဘဲ။ သူ့ဆောင့်ချက်တွေဟာ နဲနဲ မြန်လာတယ်။ အရသာလည်း တိုးလာတယ်။ ကျွန်မစောက်ခုံ နံရံက အသားနုလေးတွေဟာ သူ့လီးတန်ကိုဆုပ်ဆွဲနေတယ်။ ကောင်းလာလေ အသားဆိုင်တွေက ဖိဆုပ်လေ။ နောက်ဆုံး သူတအားဖိဆောင့်တော့ ကျွန်မ မအောင့်နိုင်ဘဲ သုတ်ရည်တွေ ပန်းထုတ်ပြီး လောကကြီးကို မေ့သွားတော့တယ်။ ကျွန်မ သတိရတော့ ကျွန်မက မှောက်ရက် အပေါ်မှာသူကလဲမှောက်ရက် ဖိပြီး မှိန်းနေတာ တွေ့ရတယ်။ သူ ကျွန်မအပေါ်က ဖယ်ပေးတော့ ကျွန်မ မောမောနဲ့ တဖက်စောင်းပြီး အိပ်ပျော်သွားတယ်။

ကျွန်မ နိုးလာတော့ မနက်လင်းအားကြီးပေါ့။ ကုန်ခမ်းသွားတဲ့ အားအင်တွေ ပြန်ပြည့်လာတော့လည်း မနေ့ညကဟာ သတိရတယ်။ အိပ်မက်များလားလို့ အစက ဇဝေဇဝါထင်ပေမယ့် ကိုယ်တုံးလုံး ဖြစ်နေတဲ့ ကျွန်မရယ်၊ ကျွန်မဘေးမှာ တုံးလုံးအိပ်နေတဲ့ ကျွန်မတူကို မြင်ရတော့မှ တကယ်ပါလားလို့ သိရတယ်။ ဒီတော့လည်း ကျွန်မ ကျေနပ်မိတယ်။ ကျွန်မ ခုတော့ နံနက် အလင်းရောင်အောက်မှာ ယောင်္ကျားတယောက်ရဲ့ ကိုယ်လုံးတီးကိုမြင်နေရတယ်။ မနေ့ညက လောကကြီးမေ့အောင် ကောင်းအောင်လုပ်ပေးတာ သူပါလား။ နောက်ပြီး ကျွန်မ ဆန္ဒ အပြည့်အဝကို ဖြည့်စွမ်းပေးနိုင်တာ ဟိုဟာကြီးပါလားလို့ မျက်ဝါးထင်ထင် မြင်တွေ့ရတော့ ကျွန်မစိတ်တွေ မရိုးမရွဖြစ်လာပြန်တယ်။

ဒီတုန်းမှာ သူလူးလွန့်လာတာ မြင်တော့ ကျွန်မပေါင်ကို ကားထားပြီး မျက်စိမှိတ်ပြီး အိပ်ပျော်နေယောင်ပြုလိုက်တယ်။ သူ ထထိုင်သံကြားရပြီး ကျွန်မခြေရင်းပိုင်းကို သွားတာ သိရတယ်။ ကျွန်မပေါင်ကို ခွထိုင်နေတဲ့ပုံမျိုး။ ဟော သူ့လီးကို ကျွန်မရဲ့ ကွဲဟနေတဲ့အဖုတ်နှုတ်ခမ်းမှာ လျှောတိုက်နေတယ်။ နဂိုကမှ ရွနေတော့ အရေကြည်ဟာ စိမ့်လာတယ်။ အဲဒီလို အထက်အောက်ပွတ်တိုက်နေရာက အပေါက်ဝမှာတေ့ပြီး သွင်းလိုက်ထုတ်လိုက်လုပ်တော့ ဒစ်တဖြေးဖြေးဝင်လာတယ်။ နောက် သွင်းလိုက်ထုတ်လိုက်နဲ့ လီးတဝက်ဝင်လာတယ်။ ကျွန်မ အဖုတ်က ကောင်းနေတော့ သူ့လီးဝင်ဖို့ အရည်တွေက တစိမ့်စိမ့်ပေးနေတယ်။ နံရံကို အသားနုတွေက တိုးဝင်ပွတ်တိုက်လိုက်၊ ကောင်းလိုက်၊ အရေကစိမ့်လိုက်၊ ဟော ခုဆို လီးတချောင်းလုံးဝင်သွားပြီး သွင်းလိုက်ထုတ်လိုက် လုပ်နေရာက ရပ်ပစ်လိုက်တယ်။

နောက် သူ့လီးကို နှုတ်ပစ်လိုက်ပြန်တယ်။ ပြီးများသွားလို့လား။ ဟုတ်မယ် မထင်ပါဘူး။ ကျွန်မ ဆက်စောင့်နေတယ်။ သူ့ခြေနှစ်ချောင်း ကျွန်မ ခြေနှစ်ချောင်းကြားမှာ ထားပြီး ဝမ်းလျားမှောက်ရင်း သူ့လီးကို ပြန်သွင်းတယ် ထင်ပါရဲ့။ သူ့လီးဟာ ကျွန်မအဖုတ်နှုတ်ခမ်းကို  မထိတထိဖြစ်နေတယ်။ လီးထိပ်ဟာ အကွဲကြောင်းနဲ့ တဲ့တော့မှ ထိုးဖိတယ်။ အခေါင်းထဲ မဝင်ဘဲ အကွဲကြောင်း တလျှောက်ချော်သွားတယ်။ အထက်ဖက်ပြန်ထိုးလာပြီးမှ အခေါင်းဝထဲ တိုးဝင်လာတယ်။ တရွေ့ရွေ့ဝင်ရင်းက သူ့ဆီးခုံဟာ ကျွန်မစောက်ခုံပေါ်လာထပ်မိတယ်။ ငါးချက်လောက် ဝင်လိုက်ထွက်လိုက် လုပ်ပြီးမှ သူ့တကိုယ်လုံး ကျွန်မအပေါ်မှာ ဖိထားတယ်။ ကျွန်မနား အနား ကပ်ပြီးတော့

“ ကောင်းရဲ့လား” 

“ အင်း” 

 ကျွန်မအိပ်ချင်ယောင် ဆောင်နေတာ သူသိတာကိုး။

“ ပိုကောင်းချင်င် ကျွန်တော့်ခါးကို ဒေါ်လေးခြေနှစ်ချောင်းနဲ့ သိုင်းချိတ်လိုက်” 

“ ဒီလိုလား” 

“ အင်း” 

“ ကဲ မကောင်းဘူးလား  ” 

“ အင်း ” 

“ ကောင်းတယ်လို့ ပြောပါ ” 

“ ကောင်းပါတယ်တော် ” 

“ ညတုန်းကရော ” 

“ ကောင်းတယ် ” 

“ အမြဲကောင်းအောင် လုပ်ပေးမယ်နော် ” 

“ တော်ပါ ” 

“ တော်မနေပါနဲ့၊ အမြဲပါဆို ကဲ..ကဲ ” 

“ အမေ့ အမေ့ ” 

“ နာသလား ” 

“ ဟင့်အင်း ” 

“ ဒါဖြင့် ဘာလိုအော်လဲ ” 

“ ကောင်းလို့ ” 

“ ဒီလိုလား ကဲ ကဲ ” 

“ အမေ့ အမေ့ ကောင်း အမေ့ ဆောင့် ဆောင့် နာနာဆောင့် အင့် အင့် အင့် အင့် အင့် အင့် ပြီးတော့မယ် နာနာ အိ အဲ ဆောင့် မြန်မြန် အင်း အား ကောင်း အမလေး ကောင်းလိုက်တာ ဖိကပ်ထား ထား အား အား အင့် ” 

နောက်ရက်တွေမှာတော့ သူနဲ့ကျွန်မဟာ မကြာခဏ ကျွန်မယောင်္ကျားလစ်တိုင်း လုပ်ကြတယ်ပေါ့။ တခါတလေ မတ်တပ်၊ တခါတလေ ထိုင်ရက် စုံတွဲလိုပဲပေါ့။ နေရာလည်း စုံလို့ပေါ့။ လစ်ရင် လစ်တဲ့နေရာမှာ ဖြစ်လိုက်ကြတာဘဲ။ ရေချိုးခန်း၊ မီးဖို၊ အိမ်သာထဲပါမကျန်ဘဲ လုပ်ပါများတော့လည်း တနေ့ ကျွန်မလင်က ရိပ်မိသွားရာက ကျွန်မကို စောင်းပါရိပ်ခြေပြောပါရော။ နောက် တူတော်မောင်ကို သူ့မဘဆီ ပြန်ပို့တော့ ကျွန်မနဲ့စကားများကတော့တာပါဘဲ။ 

ကျွန်မလည်း ကျွန်မသိက္ခာထိခိုက်တယ် ဆိုပြီး မိဘဆီကို ထွက်လာခဲ့တာပေါ့။ ခု သူနဲ့ မတွေ့ရတာ ကြာပြီမို့ ကျွန်မ အဖို့တော့ တနုံနုံနဲ့ပေါ့။ စိတ်ပြေလက်ပျောက်ဆိုပြီး ကျွန်မညီမ ကျောင်းကြိုကောင်းပို့လိုက်တယ်ပေါ့။ တညနေ ကျောင်းကပြန်လာတော့ ကျွန်မ ကားနောက်ပိုင်းမှာ အိပ်ပျော်လာတယ်။ ညက အရင်အကြောင်းတွေ စဉ်းစားမိတာနဲ့ အိပ်မပျော်ဘဲ ညသုံးနာရီလောက်မှ အိပ်ပျော်ပြီး၊ မနက် (၇) နာရီလောက် ထရတော့ အိပ်ရေးပျက်တာနဲ့ ညနေကျောင်းက ပြန်လာတော့ အိပ်ငိုက်ရင်းနဲ့ အိပ်ပျော်သွားတယ်ပေါ့။ ဘယ်အချိန် အိမ်ရောက်နေလဲ မသိပါဘူး။ ဒါနဲ့ နိုးတော့ မျက်စိဖွင့်လိုက်တော့ ကျွန်မကား ကူရှင်ပေါ်မှာ လျောင်းရက် အိပ်ပျော်သွားတာကိုး။

ဒါနဲ့ အိပ်ချင်မူးတူးနဲ့ထပြီး ကားတံခါးဖွင့်တော့မယ် အလုပ် လားလား ကျွန်မရုတ်တရက် ကြောင်သွားတယ်။ ဘာများပါလိမ့်လို့ မျက်စိပွတ်လိုက်တော့ မလှမ်းမကမ်းမှာ ကားမှန်ထဲကနေ မြင်နေရတယ်။ ကျွန်မလဲ သေသေချာချာကြည့်လိုက်တော့ ပေါင်နှစ်လုံးက အထက်ထောင်ထားလို့။ ပေါင်ရဲ့ခွဆုံမှာက စောက်ဖုတ်။ စောက်ဖုတ်အကွဲထဲက လီးကဝင်လို့။ ဟောတော့ လိုးနေကြတာပါလား။ ကျွန်မ မလှုပ်ရဲတော့ဘူး။ ဖင်နှစ်ခု၊ ပေါင်လေးချောင်း၊ စောက်ဖုတ်ထဲကို လီးက ဝင်လိုက်ထွက်လိုက်။ ဒါဘဲ ကျွန်မမြင်ရတယ်။ ဘယ်သူနဲ့ဘယ်သူဆိုတာကတော့ ကျွန်မက ခြေရင်းပိုင်းကဆိုတော့ မသိဘူးပေါ့။

မြင်ကွင်းကတော့ သိပ်ကောင်းပေါ့ရှင်။ အပေါ်ကလူက ဖိဖိဆောင့်လိုက်၊ အောက်ကလူက ကောကော့ပေးလိုက်ပုံ၊ ပေါင်ကို ဖြဲဖြဲပေးလိုက်ပုံ၊ လီးဝင်သွားတော့ စောက်ဖုတ်နှုတ်ခမ်းက ချိုင့်ဝင်သွားပြီး လီးပြန်ထုတ်လိုက်တော့ စောက်ဖုတ် နှုတ်ခမ်းသားတွေက လီးနဲ့ကပ်ပြီး အပြင်ပါလာနဲ့ အသေးစိတ် မြင်နေရတာပေါ့။ ကျွန်မရဲ့ မြိုသိပ်ထားတဲ့ ဆန္ဒတွေဟာလည်း တရှိန်ရှိန်နဲ့ တက်နေတယ်ပေါ့။ လီးဟာ စောက်ဖုတ်ထဲ ဝင်လိုက်ထွက်လိုက် လုပ်တာဟာ တဖြေးဖြေးမြန်လာတယ်။ ကျွန်မလဲ ကိုယ့်အဖုတ်ကိုယ် ကိုင်မိတော့ အရေတွေလဲ့နေတယ်ပေါ့။ ဒါနဲ့ အသာပွတ်ပေးတော့ ကောင်းနေတယ်ပေါ့။ ဟော အောက်ကဟာက တွန့်လိန်သွားတယ်။ ပြီးသွားတယ် ထင်ပါရဲ့။ ဟော အပေါ်ကလူကို သူပြီးသွားလို့ အဖယ်ခိုင်းပြီး ထတယ်။ ဟော ဟိုလူက ဒရိုင်ဘာဘဲ။ ဒါဖြင့် ဘယ်သူ့ကို လိုးတာပါလိမ့်။ ဒရိုင်ဘာနဲ့ ကွယ်နေလို့ ခံတဲ့ကောင်မကို မမြင်ရသေးဘူး။

ဟော ထပြီးထွက်သွားပြီ။ ဟောတော့ သူ သူ သူ ကျွန်မညီမပါလား။ ကျွန်မ မယုံနိုင်ဘဲ ကြောင်နေမိတယ်။ ဘယ်လောက်အထိ ငေးကြောင်နေမိသလဲဆိုရင် ဒရိုင်ဘာ တံခါးဖါင့်ပြီး ကျွန်မကို ကြောင်ကြည့်နေတော့မှ ကျွန်မလဲ ကားထဲက ထွက်ဖို့ကြိုးစားပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ဒရိုင်ဘာဟာ အထဲရောက်လာပြီး ကျွန်မကို တွန်းလှဲလိုက်ပြီး ကျွန်မ ပေါင်ကြားထဲ သူ့ကိုယ်လုံးကြီးရောက်လာတယ်။ ကျွန်မ ကြိုးစားရုန်းပေမယ့် အားချင်းမမျှတာက တကြောင်း၊ ခုနက မြင်ကွင်းက စိတ်မောစေတာကြောင့် လူပါမောနေပြန်တော့ အားထုတ်ပြီး မရုန်းကန်နိုင်ဘဲ ဖြစ်နေတယ်။ အားရှိသမျှခြစ်ရုန်းရင်းက သူ့ရဲ့စိုရွှဲနေတုန်းဘဲ ရှိသေးတဲ့ လီးဟာ ကျွန်မရဲ့ အရေလဲ့စောက်ဖုတ်မှာ လာတေ့မိတော့တယ်။ သူ့ဒစ်က စွပ်ကနဲ အဖုတ်ကွဲထဲမှာလည်းမြုပ်ရော ၊ ဓါတ်လိုက်သလိုပါဘဲ။ ကျွန်မလဲ ငြိမ်သွားမိတယ်။ ဖိုဓါတ်၊မဓါတ်ဟာ ဒီလိုဘဲလား မသိပါဘူး။

ဟော ခုဆို ကျွန်မငြိမ်လိုမှ မိနစ်ဝက်မရောက်သေးဘူး။ ဝင်လိုက်ထွက်လိုက်နဲ့ လီးက ကျွန်မအဖုတ်ထဲ တဝက်ကျော်ကျော် ဝင်နေပါပြီ။ လီးဝင်လာတယ်ဆိုရင်ဘဲ ခုနင်က မြင်ကွင်းတုန်းက အမြင်ကြောင့် အစပြုနေတဲ့ ဆန္ဒဟာ တရှိန်ရှိန်နဲ့ တက်လာပြီး ကောင်းလာတော့တာပါဘဲ။ စောက်ဖုတ်များကလည်း ကောင်းလာပြီဆိုတော့ လူကိုမှိန်းနေစေတော့တယ်ပေါ့။ ကျွန်မငြိမ်နေတယ်ဆိုရင်ဘဲ သူ့လီးဟာ တရွေ့ရွေ့တိုးဝင်လာပြီး တချောင်းလုံး ဝင်လိုက်ထွက်လိုက် လုပ်နေတော့တာပါဘဲ။ ကျွန်မ သတိထားမိတာက သူ့လီးဟာ ကျွန်မတူရဲ့ လီးထက်တုတ်ပြီး နဲနဲရှည်ပုံရတယ်။ ကျွန်မစောက်ခေါင်း နံရံတွေကို ပိုပြီးပွတ်တိုက်နေတယ်။ သူကပြီးတော့ လုပ်ပုံပိုကျွမ်းပုံရတယ်။ သူ့လီးဟာ ဒီတိုင်းမဝင်ဘူး။ မွှေရမ်းပြီးဝင်တော့ ကျွန်မဟာ ခါတိုင်းခံရတာထက် ပိုကောင်းပြီး သူစလိုးလို့မှ သိပ်မကြာခင် စောက်ခေါင်းဟာ တရွရွဖြစ်လာပြီး သူ့လီးကို စုပ်ယူသလို တဆတ်ဆတ်လုပ်ရင်း အရေတွေ ပန်းထုတ်ပြီး ကျွန်မပြီးသွားပါတယ်။ 

ဒီတော့မှ သူလဲ လေးငါးချက်ဆင့်ဆောင့်ပြီး သူ့အရေတွေ ပန်းထုတ်လိုက်တယ်။ သူထသွားတော့ ကျွန်မ မှိန်းပြီး ကျန်နေခဲ့တယ်။ ကျွန်မ မှိန်းရာက သတိရလို့ လူးလဲထတော့ ကားထဲမှာသူ မရှိတော့ဘူး။ ကျွန်မလဲ အိမ်ဘက်ကို အိန္ဒြေရရလျှောက်လာခဲ့တယ်။ နောက် ကျွန်မ အခန်းထဲဝင်ပြီး အိပ်ပစ်လိုက်တယ်။ နောက်တနေ့မနက် ကျောင်းလိုက်ပို့တော့ ကျွန်မ ဒရိုင်ဘာကို ရဲရဲမကြည့်ရဲဘူးပေါ့။ ကျွန်မညီမနဲ့ ဒရိုင်ဘာကတော့ မနေ့က ဘာမှမဖြစ်သလိုဘဲ။ နောက်တော့လည်း နေသားကျသွားတော့ ကျွန်မဲ ရဲလာတယ်ပေါ့။

ဒါနဲ့ ကျောင်းပို့ပြီး ပြန်တော့ ဈေးကိုဝင်ပြီး ဝယ်စရာရှိတာလေးတွေ ဝယ်တယ်ပေါ့။ ကျွန်မဈေးဝယ်ပြီး ကားဘက်ပြန်လာတော့ ကားနားမှာ လူတယောက်ရပ်နေပြီး ကျွန်မတို့ ဒရိုင်ဘာနဲ့ စကားပြောနေတယ်။ ကျွန်မလဲ အမှုမဲ့ အမှတ်မဲ့ ကားထဲဝင်ထိုင်မယ် လုပ်မှ လူရွယ့်မျက်နှာကို အသေအချာကြည့်လိုက်မိတယ်။ အဲဒီတော့မှ ကျွန်မယောင်္ကျားရဲ့တူဖြစ်နေတာကိုး။ ဒီတော့ ကျွန်မလဲ ဝမ်းသာအားရ နှုတ်ဆက်လိုက်တယ်။

“ ဟဲ့ မောင်သန်း၊ ဘယ်ကနေ ဘယ်ရောက်နေလဲ ” 

“ ကျွန်တော် ခုဒီမြို့ ကိစ္စနဲ့လာတာ ” 

“ ဘယ်မှာတည်းလဲ ” 

“ ဘယ်မှာရယ်လို့တော့ မရှိသေးဘူးပေါ့၊ ခုမနက်မှ ရောက်တာ ” 

“ ဒါဖြင့် ဒို့ဆီလိုက်တည်းပေါ့ ” 

“ အားနာစရာ ” 

“ အံမယ် တစိမ်းကျနေတာဘဲ ၊ လာ ကားပေါ်တက် ” 

“ ဒါနဲ့ မင်း ကိုတုတ်နဲ့ သိသလား ” 

“ မသိဘဲရှိပါ့မလား၊ ကျွန်တော်တို့နဲ့ အမျိုးနဲနဲတော်သေးတာဘဲ ” 

“ ဟုတ်လား ကောင်းတာပေါ့ ” 

ဒီလိုနဲ့ တူတော်မောင် ကျွန်မတို့အိမ်မှာ တည်းခိုတယ်ပေါ့။ အိမ်ကလူကြီးတွေကလည်း ကျွန်မယောင်္ကျားရဲ့တူဆိုတော့ ပျူပျူငှာငှာဘဲပေါ့။ ကျွန်မနဲ့ ကပ်ရက်အခန်းမှာဘဲ အိပ်ယာပြင်ပေးတယ်ပေါ့။ ညနေ ညီမကျောင်းကပြန်လာတော့လည်း မိတ်ဆက်ပေးတော့ လူငယ်ချင်း ခင်မင်သွားကြတယ်ပေါ့။ ညကျတော့ (၉)နာရီပွဲ ရုပ်ရှင်သွားကြည့်ကြတယ်ပေါ့။ အင်္ဂလိပ်ကားဆိုတော့ နမ်းတာတွေ အမျိုးမျိုးမြင်ရတယ်ပေါ့။ နောက်ပြီး တူတော်မောင်နဲ့ကျွန်မ ကပ်ထိုင်တယ်ပေါ့။ သူ့လက်ဟာလည်း ကျွန်မပေါင်ကို အသာပွတ်ပေး၊ နောက် စောက်ဖုတ်ကို ပွတ်တော့ ဘယ်နေနိုင်မလဲရှင်။ အရည်ကြည်တောင် စိမ့်လာတယ်ပေါ့။

ရုပ်ရှင်က ပြန်လာကြတယ်ဆိုရင် ကိုယ့်အခန်းကိုယ်ဝင်ပြီး မီးမှိတ်အိပ်ကြတယ်ပေါ့။ ကျွန်မမီးမှိတ်ပြီးမှ အပေါ့သွားချင်တာနဲ့ အိမ်သာဘက်ကို ထွက်ခဲ့မိတယ်။ အိမ်သာက ရေချိုးခန်းထဲမှာဘဲ လုပ်ထားတော့ ရေချိုးခန်းဘက်ကို လာရတယ်ပေါ့။ ရေချိုးခန်းနားရောက်တော့ ရေချိုးခန်းမီး ဖွင့်ထားတာကို အပေါက်ငယ်လေးတခုက မီးရောင်လေးဖြာထွက်နေတာကို တွေ့ရတော့ တယောက်ယောက် အထဲမှာရှိနေတာလား၊ ဒါမှမဟုတ် မီးဖွင့်ပြီး မပိတ်ဘဲ ထားတာလားဆိုတာ မသိဘူးပေါ့။ ကျွန်မလည်း တဖြေးဖြေးကပ်သွားတော့ လူသံလို ခြေသံလိုကြားတာနဲ့ တယောက်ယောက်တော့ ရှိနေတာဘဲဆိုပြီး စောင့်နေမိတယ်။ စောင့်နေတုန်း ပြွတ်ကနဲ ဆိုတဲ့အသံ သဲ့သဲ့ကြားရတော့ ကျွန်မလည်း ဘာများလဲ ဆိုပြီး မီးရောင်ထွက်နေတဲ့ အပေါက်ကလေးကနေ အတွင်းထဲ ချောင်းကြည့်လိုက်တယ်။ ဟော တော့။

ကျွန်မဖြင့် အံ့အားသင့်မိသွားတယ်။ ညနေကမှတွေ့ပြီး ခုတော့ကြည့်စမ်း။ နှစ်ယောက်စလုံး ကိုယ်တုံးလုံးနဲ့။ မတ်တက်ဖတ်ပြီး တဦးနဲ့တဦးပွတ်သပ်နေကြတယ်။ ကျွန်မ အောက်ပိုင်းဆီ ကြည့်မိတယ်။ အံမယ် ပူးလိုက်ကပ်လိုက်နဲ့ ညှောင်နေကြတာကိုး။ လီးကစောက်ဖုတ်ထဲ အချက်ကျကျဝင်လိုက်ထွက်လိုက်နဲ့။ ဟော အခုဆိုမြန်လာပြီး တအားဖက်နေကြပြီ။ နှစ်ဦးလုံးရဲ့တင်ပါးခွက်တွေဟာ ချိုင့်ဝင်သွားပြီး၊ ဟော တအားဖက်ပြီး မောနေကြတယ်။ ဟော နှစ်ဦးသားခွါလိုက်ကြတယ်။ လီးက ပြွတ်ကနဲပြုတ်ထွက်ပြီး ပျော့နေပြီဘဲ။ နှစ်ဦးသား တယုတယ နမ်းရင်းက ကျွန်မညီမက အဝတ်အစားတွေ ပြန်ဝတ်ပြီး အပြင်ကို ထွက်လာတော့ ကျွန်မ မှောင်ရိပ်မှာ ခိုနေလိုက်တယ်။ သူ့အခန်းဘက် သုတ်သီးသုတ်ပြာ ထွက်သွားလို့ ကျွန်မကို မမြင်ဘူး။ ကျွန်မညီမလည်း မရှိရော ကျွန်မလည်း ရေချိုးခန်းထဲ ဝင်လိုက်တယ်။

“ မောင်လေး မင်း ဘယ့်နှယ်လုပ်တာလဲ ” 

“ ခင်ဗျာ ” 

“ ခုမှ ခင်ဗျာမနေပါနဲ့၊ ညနေကမှတွေ့ကြတယ်၊ ခုတော့ ဟင်း ငါလေ ပြောလိုက်ရ ” 

“ ဒေါ်လေးကလဲ ဒေါသကြီးဘဲ၊ ဒေါ်လေးညီမနဲ့ ရီးစားဖြစ်နေတာ ကြာလှပြီ၊ ဒေါ်လေးတို့ မင်္ဂလာမဆောင်ခင်ကတည်းက  ” 

ကျွန်မတွေသွားတယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ သူ ကျွန်မနား ကပ်လာပြီး ကျွန်မကို တယုတယ ကိုင်တွယ် ပွတ်သပ်နေပါတယ်။ ရုပ်ရှင်ရု့ကအရှိန်၊ ခုနင်က မြင်ရတဲ့အရှိန်တွေကြောင့် ကျွန်မစိတ်တွေဟာ မရိုးမရွဖြစ်နေတော့ ကျွန်မငြိမ်နေမိတယ်။ ကျွန်မငြိမ်နေတော့ သူကလာပြီး ကျွန်မအဝတ်တွေကို ချွတ်တယ်ပေါ့။ ကျွန်မလည်း ကိုယ်လုံးတီးဖြစ်သွားတော့ သူ့ကိုယ်လုံးတီးနဲ့ ပူးကပ်လိုက်တယ်။ အသားချင်းဖိကပ်လိုက်တော့ ရမ္မက်တွေဟာ ပိုလာတယ်။ ကျွန်မ သူ့ဟာကို ကိုင်မိတယ်။ ရေဆေးထားတော့ အေးစက်ပျော့ခွေခွေ ဖြစ်နေတယ်။ ခုနင်က မတ်တပ်လုပ်ထားတော့ အားပျော့နေတယ်နဲ့တူတယ်။ တော်တော်နဲ့ မမာလာဘူး။

သူက ကျွန်မ နားနားမှာ တိုးတိုးလေးပြောတယ်။ သူ့ဟာကို ဆွပေးဖို့ပေါ့။ ဒါနဲ့ ကျွန်မလည်းဆုပ်ကိုင် လျှောတိုက်ပေးတယ်။ နဲနဲဘဲ မာလာတယ်။ ကျွန်မလည်း မနေနိုင်တော့ဘူး။ အောက်ကို လျှောပြီးထိုင်လိုက်ပြီး သူ့ငပဲကို ကျွန်မနို့နှစ်လုံးကြားမှာထားပြီး နို့သားနဲ့ပွတ်ပေးတယ်။ ဒါလဲ ကောင်းကောင်း မမာချင်သေးဘူး။ ဒီလိုလုပ်ရလေ ကျွန်မစိတ်တွေ ပြင်းထန်လာလေဘဲ။ စိတ်ကပြင်းထန်လာတော့ အနီးကပ် အားပါးတရမြင်ချင်တာနဲ့ အောက်မှာ ဒူးတုပ်ထိုင်ပြီး ကျွန်မ မျက်နှာနားကပ်ပြီး ကျွန်မ ပွတ်ချေပေးတယ်ပေါ့။ ဒီတော့လည်း ရမ္မက်ဆန္ဒတွေက ပိုပြင်းလာပြန်တယ်။

သူ့လီးကို ကျွန်မပါးပြင်မှာ လှိမ့်ကြည့်တယ်။ ဒီတော့ သူက ကျွန်မ နောက်စေ့ကို သူ့လက်နဲ့ကိုင်ထိန်းပြီး သူ့လီးနဲ့ ကျွန်မ ပါးစပ်နဲ့ တေ့ပေးတယ်။ ရမ္မက်ဆန္ဒတွေက ပြင်းတော့ ကျွန်မ မတားဆီးမိဘူး။ ကျွန်မ နှုတ်ခမ်းနဲ့ သူ့မပျော့တပျော့၊ မမာ့တမာ လီးဟာ လာထိတယ်။ ကျွန်မ မနေနိုင်ဘဲ လျှာနဲ့ရက်လိုက်တော့ လီးကဆက်ကနဲ မာလာတယ်။ ကျွန်မ ထပ်ရက်လိုက်တော့ တောင်ပြီးထလာတယ်။ ကျွန်မက သူ့လီးဒစ်ကို နှုတ်ခမ်းနှစ်ခုကြားမှာ ငုံလိုက်တော့ သူ့လီးဟာ တရှိန်ရှိန်နဲ့  မာလာတော့တယ်။ သူက ရှေ့တိုးနောက်ငင်လုပ်တော့ ကျွန်မ ပါးစပ်ကို လိုးသလို ဖြစ်နေတာပေါ့။ ကျွန်မလည်း လျှာနဲ့ဝင်လာတဲ့ လီးကိုရစ်ပတ်စုပ်လိုက်တော့ သူတွန့်လိန်နေတယ်။ နောက် ကျွန်မကို တားလိုက်တယ်။

ပြီးတော့ အနားမှာရှိနေတဲ့ ခွေးခြေကိုယူပြီး ကျွန်မကို ရေချိုးခန်း နံရံအနားမှာထိုင်ခိုင်းတယ်။ ကျွန်မ ခပ်မှီမှီထိုင်လိုက်တော့ ကျွန်မရဲ့ နှုတ်ခမ်းကို နမ်းတယ်။ နောက် နို့ကို စို့ပေးတယ်။ နောက်တော့ သူဟာ အောက်ကို တေရွ့ရွေ့ဆင်းပြီး နမ်းတယ်။ ဗိုက်သားလေးတွေ နှုတ်ခမ်းနဲ့ ပွတ်လိုက်၊ လျှာနဲ့ရက်လိုက်၊ ကျွန်မတော့  မှိန်းပြီး ဇိမ်ရှိရှိခံနေမိတယ်။ ကျွန်မဆီးစပ်ကို နမ်းတော့ ကျွန်မ တားပါသေးတယ်။ ဒါပေမယ့် သူက ဇွတ်နမ်းတော့ ကျွန်မ လက်လျှော့လိုက်ရပါတယ်။

နောက်တော့ သူ့မျက်နှာဟာ ကျွန်မ ပေါင်ကြားမှာ ရောက်နေပြီး သူ့လျှာဟာ ကျွန်မအဖုတ်ရဲ့ အကွဲကြောင်း တလျှောက်ရက်နေပြီး စောက်စေ့လေးကို လျှာထိပ်နဲ့ ထိုးကလိတော့ ကျွန်မ တွန့်လိန်နေရပါတော့တယ်။ လီးနဲ့ထိုးပြီး လိုးရတာကလည်း အရသာရှိတာပါဘဲ။ ခု လျှာနဲ့ စောက်ဖုတ်တခုလုံး ရက်လိုက်၊ ထိုးလိုက် လုပ်နေပြန်တော့လည်း အရသာ တမျိုးပါဘဲ။ အို ဒီလိုလုပ်နေရာက သူရပ်လိုက်ပြီး မတ်တပ်ထလိုက်တယ်။ နောက် ကြိုးတန်းပေါ်က လုံခြည်ယူပြီး ခင်းလိုက်တယ်။ ကျွန်မကို ပက်လက်အိပ်စေတယ်။ ကျွန်မပက်လက်အိပ်တော့ ကျွန်မမျက်နှာပေါ် သူ့ပေါင်ခွပြီး သူ့ခေါင်းက ကျွန်မ ပေါင်ကြားထဲ နေရာယူလိုက်တယ်။ နောက် အဖုတ်ကို ရက်ပေးပြန်တယ်။ ကျွန်မလည်း ကျွန်မ မျက်နှာပေါ် ဝဲနေတဲ့ သူ့လီးကို ဆွဲယူပြီးစုပ်လိုက်တယ်။

သူ့လျှာက ဒလကြမ်း ကျွန်မ အကွဲကြောင်းကို ပွတ်ချေပေးတော့ ကျွန်မလည်း သူ့လီးကို တအားကုန်စုပ်ယူပြီး လျှာနဲ့ကလိပေးလိုက်တယ်။ ကျွန်မ ပေါင်နှစ်ခြမ်းကို တအားဖြဲပေးလိုက်တော့ သူ့လျှာက ပွတ်အားစုပ်အားကောင်းလာတယ်။ ကျွန်မ ဆန္ဒတွေလည်း တဟုန်ထိုး တက်လာပြီး အကြောတွေ တစစ်စစ်ဖြစ်လာပြီး နောက်ဆုံး အရေတွေ ပန်းထုတ်ပြီး ပြီးသွားရတော့တယ်။ ကျွန်မ ဇိမ်ခံမိတော့ သူ့ဆန္ဒကိုအဝမဖြည့်ရတော့ သူက မပြီးဘဲ တန်းလန်းဖြစ်နေတယ်ပေါ့။

ဒါနဲ့ ကျွန်မလည်း သူ့လီးကိုပြန်ပြီး တအားစုပ်ပေးတော့ သူက အထက်အောက်ညှောင့်လာတယ်။ ကျွန်မလည်း ကျွန်မနှုတ်ခမ်းကို တအားစုပြီး သူ့လီးကို ဖိပေးလိုက်တယ်။ လျှာနဲ့ဒစ်ကိုရက်လိုက်နဲ့လုပ်ရာက သူလည်းအဆောင့်မြန်လာပြီး တဗျင်းဗျင်းနဲ့ သုတ်ရေတွေ ကျွန်မပါးစပ်ထဲ ပန်းထုတ်လိုက်တယ်။ အမောဖြေပြီးမှ ရေဆေးပြီး ကိုယ့်အခန်းကိုယ် ပြန်အိပ်ကြတယ်။

နောက်နေ့ကျတော့ ကျောင်းပို့ပြီး အပြန် အိမ်မှာတူတော်မောင်တွေ့တော့ တခါလုပ်ကြပြန်တယ်။ ကျွန်မလည်း တူတော်မောင်ကို မေးစမ်းကြည့်တယ်။ မင်း ငယ်ငယ်ရွယ်ရွယ်နဲ့ ဒီပညာတွေ ဘယ်ကတက်လာလဲလို့။ ဒီတော့ သူကပြောတယ်။ ကျွန်တော့် အမေဟာ ကျွန်တော်ဆယ်နှစ်သားလောက်မှာ ဆုံးသွားတယ်။ ကျွန်တော့် အမေ ဆုံးတာ ဘာမှမကြာသေးဘူး။ ကျွန်တော့် အဖေဟာ နောက်အိမ်ထောင်ပြုလိုက်တယ်။ ကျွန်တော့် မိထွေးက သုံးဆယ်ကျော်ပေါ့။ သူကလည်း မုဆိုးမဘဲ။ ကလေးမရှိဘူးပေါ့။ ရကာစတော့ ကျွန်တော့်ကို မိထွေးက သိပ်ပြီး အလေးမပေးပါဘူး။ နောက် တလနှစ်လလောက်ကြာတော့မှ အရေးပေးလာတယ်။ အစကတော့ ကျွန်တော့်ကို ဘာလို့ အလေးပေးတယ် မသိဘူး။ နောက်မှ ကျွန်တော်သိရတယ်။ ကျွန်တော့် အဖေနဲ့ရပြီး နှစ်လလောက်ကြာတော့ အဖေက အမြဲလိုဘဲ မူးနေတယ်။ မိုးမလင်းသောက်တယ်။ ဒီတော့ ကျွန်တော့် မိထွေးဟာ ကျွန်တော့်နားမှာဘဲ တပူးပူးတတွဲတွဲကပ်နေတော့တာပါဘဲ။ တခါတော့ ကျွန်တော့် ပေါင်ရင်းနားမှာ မွှေးကျွတ်နာပေါက်ပါလေရော။ ကျွန်တော်လည်း ဆေးမထည့်ဘဲ အမှုမဲ့နေတော့ အနာရင်းကာ အဖျားဝင်လာရော။ ကျွန်တော့် မိထွေးသိသွားပြီး ဆေးတိုက်၊ အနာကို ညှစ်ဘို့ လုပ်တယ်ပေါ့။ အစကတော့ ငြင်းပါသေးတယ်။ အဖေက မူးမူးနဲ့ဆူတော့ ကျွန်တော် ငြိမ်နေလိုက်တယ်။

အနာညှစ်ပြီးတော့ ဖန်ရေနဲ့ဆေးထညည့်တဲ့ အချိန်မှာဘဲ ကျွန်တော့် အဖေသောက်ဖော်တွေက လာခေါ်တော့ ထွက်လိုက်သွားတယ်။ ဒါဆို နောက်နေ့လင်းမှ ပြန်လာမှာပေါ့။ မိထွေးက ဖန်ရေနဲ့ ဆေးလိုက်တော့ ကျွန်တော့် ငပဲနဲ့ သူ့လက်ဟာ မကြာခဏ လာထိတယ်ပေါ့။ အနာက ညှစ်လိုက်တော့ မနာတော့ဘူးပေါ့။ ဒီတော့ ပေါင်းရင်း အတွင်းသားကို ထိကာထိကာ ပွတ်ဆေးပေးနေတော့ ကျွန်တော့် စိတ်တေ တမျိုးဖြစ်လာတယ်။ 

နောက်ပြီး ကျွန်တော် သူ့ကို ငုံကြည့်တော့ သူဟာ ဘော်လီမပါဘဲ အပေါ်က လည်ဟိုက် အင်္ကျီကိုဝတ်ထားတော့ သူ့ရဲ့စွင့်ကားနေတဲ့ နို့နှစ်လုံးကိုလဲ မြင်နေရတယ်။ ကျွန်တော့် စိတ်တွေဟာ တရှိန်ရှိန်နဲ့ ဖောက်ပြန်လာတယ်။ ပိုဆိုးလာတာက ကျွန်တော်က ကုတင်စောင်းမှာထိုင်ပြီး ကြမ်းပြင်ကို ခြေချထားတယ်။ သူက ကျွန်တော့် ခြေဖမိုးပေါ်မှာ ခွထိုင်ပြီး ဖန်ဆေးတော့ ကျွန်တော့် ခြေထောက် ညောင်းလို့ရွေ့တော့ သူ့ပေါင်ခွဆုံက အသားစိုင်ဟက်တက်ကို ကျွန်တော့် ခြေမနဲ့ ပွတ်မိတယ်။ သူက ဘာမှ ဖြစ်သလို နေတော့ ကျွန်တော်က ခြေမကို လှုပ်ပြီးလုပ်မိတယ်။ အကွဲကြောင်းထဲမှာ ကျွန်တော် ခြေမထိပ်က စမြှုပ်ပြီး ပွတ်တော့ ကျွန်တော့် ငပဲဟာလည်း မတ်တောင်ပြီး မာလာတယ်။ သူ့လက်ကလည်း ဖန်မဆေးတော့ဘဲ ကျွန်တော့် မာတောင်လာတဲ့ ငပဲကို ပွတ်ပေးနေတယ်။ နောက် လုံချည်ကြားငက ထုတ်ပြီး ကိုင်ပေးတယ်။ ပွတ်ပေးတယ်။ ကျွန်တော်က ထမယ်လုပ်တော့ ကျွန်တော့်ကို ကုတင်ပေါ် တွန်းလှဲပြီး ကျွန်တော့် အပေါ်က မှောက်အိပ်ပြီး ကျွန်တော့် နှုတ်ခမ်းကို လာစုပ်တယ်။ ကျွန်တော်က တအားပြန်စုပ်လိုက်တော့

“ ဖြေးဖြေးသာသာကွဲ့ ၊ အေး ဟုတ်ပြီ ၊ ဒီလိုမှပေါ့ ” 

နောက် ကျွန်တော့်လက်ကို ဆွဲယူပြီး သူ့နို့တွေပေါ် တင်ပေးတယ်။ ကျွန်တော်က အားမလို အားမရ ပွတ်ချေတော့

“ ဖြေးဖြေးသာသာပေါ့ ၊ တအားပွတ်ချေရင် နာမှာပေါ့၊ ဟုတ်ပြီ၊ အတွင်းသားပိုင်းကနေ အပြင်ဘက်ကို ဝိုက်ပြီး ပွတ်၊ အသာပွတ်၊ ဟုတ်ပြီ ဟုတ်ပြီ၊ အင်း အင်း အင်း ” 

နောက် သူက ပက်လက်လှန်ပြီး ကျွန်တော်က သူ့အပေါ်က ပြန်မှောက်ရတယ်။ 

“ ချိုချို စို့ပါဦးကွယ်၊ ဖြေးဖြေးနော်၊ အေး ဟုတ်ပြီ၊ လျှာထိပ်လေးနဲ့ ကလိနေအုန်း၊ အင်း အင်း ကောင်းလိုက်တာကွယ် ” 

ကျွန်တော်လည်း နို့စို့ပေးရင်း လက်တဖက်က သူ့ဗိုက်သးကို ပွတ်ပေးရင်း စောက်ဖုတ်ပေါ်ကို လျှောလိုက်တယ်။ ဆီးခုံကို ပွတ်ပေးတော့ သူဟာ လူးလွန့်လာတယ်။ ကျွန်တော့် လက်ခလယ်ကို သူ့အကွဲကြောင်းမှာ အလျားလိုက် ပွတ်ပေးတော့ အရေတွေ စိုလာတယ်။ ချောကျိချောကျိနဲ့ ပိုပြီး ကိုင်လို့ကောင်းလာတယ်။

သူက ပေါင်ဖြဲကားပေးတော့ ကျွန်တော့်လက်ခလယ်ကို စောက်ခေါင်းဝကနေ အတွင်းထဲကို တဖြေးဖြေးသွင်းလိုက်တယ်။ စောက်ခေါက်နံရံတွေဟာ ဗြုတ်ကလေးတွေလိုဘဲထင်ရပေမယ့် သိပ်နူးညံ့တာဘဲ။ ကျွန်တော့်လီးကလည်း တအားတောင်နေတော့ ကျွန်တော်လဲ မနေနိုင်တော့ဘူး။ သူ့ပေါင်ခြံမှာ ဝင်မှောက်ပြီး လီးကို အပေါက်ဝမှာ တေ့ပြီး ဖိသွင်းလိုက်တယ်။ လီးဟာ ဗျစ်ကနဲ တဝက်လောက်တိုးဝင်သွားတော့ သူက အား ကနဲအော်ပြီး ကျွန်တော့်ရင်ဘက်ကို ဆီးတွန်းလိုက်တယ်။

“ ဖြေးဖြေးသွင်းရင်ရတယ်၊ အကုန်စုတ်ပြတ်ကုန်မှာပေါ့၊ အေး ဟုတ်ပြီ၊ နဲနဲ ပိုသွင်း၊ ဟုတ်ပြီ၊ ထပ်သွင်းလိုက်အုန်း၊ ဟုတ်ပြီ၊ ပြန်ထုတ်၊ ပြန်သွင်း၊ သွင်းထုတ်၊ သွင်းထုတ်၊ သွင်း  သွင်း ဖိကပ်လိုက်၊ ထုတ်ပြီး တရစ်ချင်း ပြန်သွင်း၊ ဟုတ်ပြီ ဖြေးဖြေးဆောင့်၊ ဟုတ်ပြီ၊ နဲနဲပိုဆောင့် ဆောင့် ဆောင့် တအားဆောင့်နိုင်ပြီ၊ တချက်ချင်း မှန်မှန် ဟုတ်ပြီ၊ ဟုတ်ပြီ၊ ကောင်းလိုက်တာကွယ်၊ ဆောင့် နဲနဲမြန်မြန်ဆောင့် ဟုတ်ပြီ၊ ကြိုက်သလောက်ဆောင့်ပါ၊ ဆောင့်ပါ၊ မြန်မြန်နဲ့ နာနာဆောင့် ၊ မြန်မြန်ဆောင့် အား အား အမေရေ အား၊ ကောင်းလိုက်တာ ” 

ဆိုပြီး တွန့်လိန်ပြီး ငြိမ်သွားတယ်။ ကျွန်တော်လည်း  ဆောင့်ရင်း ဆောင့်ရင်း လီးကပူလာပြီး သုတ်ရည်တွေ ပန်းထုတ်ပစ်ပြီး သူ့ကို တအားဖက်ထားတယ်။ လုပ်တဲ့အခါမှာ သူက ကျွန်တော့်ကို ဘယ်လိုလုပ်ရမယ်ဆိုတာ နည်းပြပေးတယ်။ သင်ပေးတယ်။ သူဆုံးသွားတော့ တွေ့ဘူးတဲ့ ကောင်မလေးတွေကို သူပြသလို လုပ်ကြည့်တယ်။ အလွယ်တကူ အောင်မြင်တာကို တွေ့ရတယ်။ ကျွန်တော့်ရီးစားမှန်သမျှ၊ ကျွန်တော်လိုးခဲ့သမျှဟာတွေဆို ဆန္ဒအပြည့်ရကြတာချည်းဘဲ။ ခု ဒေါ်လေးရော

“ ဟုတ်ပါသတဲ့ ဟုတ်ပါသတဲ့ ” 

“ ဒါဆို လီးကိုထုတ်လိုက်တဲ့ အခါမှာ ပွတ်ဆွဲလိုက်တော့ကော ” 

“ အို သိပ်ကောင်းတာပေါ့ ” 

“ ဒီလို ဖိသွင်းလိုက်တော့ကော ” 

“ ကောင်းတာဘဲ ” 

“ ကဲ ဒါဖြင့် ဟောဒီလိုကော ဟောဒီလိုကော ” 

“ ကောင်း ကောင်း သိပ်ကောင်းလွန်းတယ်၊ ပြီးတော့မယ်၊ မရပ်နဲ့နော်၊ ဆောင့် ဆောင့် တအားဆောင့် အို အို သိပ်ကောင်း၊ အင်း အင်း ပြီးပြီ ပြီးပြီ၊ ဖိကပ်တော့ အင်း အင်း ” 

.......................................................................

ကျွန်မနာမည် နွယ်နွယ်ထွန်းလို့ ခေါ်ကြပါတယ်။ ကျွန်မ အမေ မုဆိုးမနဲ့ နေရပါတယ်။ ကျွန်မ အမေက လေးဆယ်ကျော် အရွယ်ပေမယ့် ဆူတုန်းဖြိုးတုန်းမို့ ပိုးကြပန်းကြဘဲပေါ့။ ဒီအထဲမှာ လူပျိုကြီး ကိုတိုးကိုတော့ ကျွန်မ အမေက အခွင့်အရေး ပေးပါတယ်။ ကျွန်မကလဲ သဘောကျပါတယ်။ ဒီလိုနဲ့ တလလောက်နေတော့ ကိုတိုးနဲ့ ကျွန်မ အမေ လက်ထပ်ဘို့ ပြင်ဆင်ကြပါတယ်။ ရက်တွေရွေး၊ ကုတင်တွေဝယ်၊ အခန်းတွေပြင်၊ ဘီဒိုတွေ ဝယ်ပေါ့။

တနေ့မှာ ကျွန်မ အဲဒီသူတို့ မင်္ဂလာအခန်းထဲ ဝင်ကြည့်နေတုန်း ကျွန်မအမေနဲ့ ကိုတိုးတို့ လာသံကြားလို့ ကျွန်မလည်း ဘာမှမသိ ကြောက်ပြီး နီးရာအဝတ်ထည့်မတ်တပ်ဘီဒိုထဲဝင်ပြီး ပုန်းနေလိုက်တယ်။ နှစ်ယောက်သား အခန်းထဲဝင်လာတာကို ဘီဒိုက ခပ်ဟဟလေး ဖြစ်နေလို့ ကျွန်မမြင်နေရတယ်။ အထဲလဲ ရောက်ရော ကိုတိုးက ကျွန်မအမေကို ဖက်နမ်းတယ်။ နှုတ်ခမ်းချင်းတေ့စုပ်တယ်။ ကျွန်မအမေက ရေချိုးမလို့ထင်ပါရဲ့။ ထမီရင်လျားနဲ့။ နှုတ်ခမ်းချင်း အကြာကြီးစုပ်နေရာက ကိုတိုးရဲ့ လက်ဟာ ကျွန်မအမေရဲ့ ထမီစကို အသာဖြေပြီး ပေါ်လာတဲ့နို့ကို အသာပွတ်ချေပေးနေတယ်။ ကျွန်မ အမေကတော့ မှိန်းနေတယ်။ ပြေသွားတဲ့ ထမီဟာလည်း တဖြေးဖြေးကြမ်းပြင်ပေါ်ကို ကွင်းလုံးပုံသွားတော့ ကျွန်မအမေဟာ တုံးလုံးကြီး ဖြစ်သွားတယ်။

ကျွန်မအမေကို ဒီတခါဘဲ တုံးလုံးမြင်ဘူးတယ်။ အသက် (၄၀) သာဆိုတယ်။ ဖင်သားကြီးတွေဟာ လုံးမောက်နေတယ်။ နို့ကလဲ တင်းတင်းရင်းရင်းဘဲ ရှိသေးတယ်။ ဝမ်းဗိုက်သားလေးဘဲ နဲနဲစူနေတယ်။ ဟော ခုဆိုရင် ကိုတိုးကြီးလဲ တုံးလုံးဖြစ်သွားပြီကော။ အမယ် သူ့လီးကြီးက ကြီးလိုက်တာပါလား။ ကျွန်မထင်နေတာက ပဲမြစ်လောက်ဘဲ ရှိမယ်ထင်နေတာ။ ခုဟာက ခရမ်းသီးရှည်ကြီး ကျနေတာဘဲ။ ဟော ဒါကြီးက ကျွန်မအမေရဲ့ ဆီးခုံအထက်နားမှာ ထောက်နေတယ်။ ကျွန်မ အမေက အဲဒါကြီးကို ဆုပ်ကိုင်ကာ ခြေဖျားထောက်ပြီး သူ့အဖုတ်နဲ့ တေ့ပေးနေတယ်။ ကိုတိုးကြီးကလည်း ဒူးညွတ်ပေးနေတယ်။

ဟော တေ့ထားပြီး ဟော သွင်းပြီ။ တဖြေးဖြေးဝင်သွားပြီ။ ပြန်ထွက်လာပြီ။ ဝင်သွားပြီ။ သူတို့နှစ်ယောက်ကြည့်ရတာ သိပ်ကောင်းတာဘဲ။ နှစ်ဦးလုံးက ဖင်လေးတွေ ကော့ကော့ထိုးနေတာ ကျွန်မဖြင့် တကိုယ်လုံးပူပြီးရှိန်းလာတယ်။ ကျွန်မအဖုတ်က ယားလာတာနဲ့ ပွတ်လိုက်တော့ ကောင်းလာသကိုး။ နောက်တော့ သူတို့တောင် မကြည့်တော့ဘူး။ မျက်စိမှိတ်ပြီး ပွတ်နေလိုက်တာ ဘယ်အချိန်က ဘီဒိုတံခါးပွင့်သွားတယ် မသိပါဘူးရှင်။ အရသာရှိရှိဆောင့်ပွတ်နေတဲ့ ကျွန်မလက်ကို တစုံတယောက်က ဖမ်းကိုင်လိုက်တော့မှ ကျွန်မလန့်ပြီးကြည့်လိုက်တော့ ကျွန်မအမေနဲ့ကိုတိုးတို့နှစ်ယောက်လုံး ကျွန်မရှေ့မှာရပ်နေပြီး ကျွန်မလက်ကို ကျွန်မအမေက ဖမ်းကိုင်ဆွဲယူလိုက်တာကို ခံလိုက်ရပါတယ်။

နောက် ကုတင်ဘက်ကို ဆွဲခေါ်သွားပြီး ကျွန်မကို ကုတင်စောင်းမှာ မှောက်တင်လို့ ကျွန်မ အမေက လက်နဲ့ဖင်ကို ရိုက်ပါတယ်။ ကျွန်မပွတ်တုန်းက လုံချည်ကျွတ်နေပြီမို့ ကျွန်မတုံးလုံး အရိုက်ခံရပါတယ်။ တချက် ဖြန်း ကနဲရိုက်ပြီး ရပ်သွားပါတယ်။ ကိုတိုးက ဝင်တားပြီး သူဆုံးမပေးမယ်လို့ ပြောပါတယ်။ ကျွန်မအမေက လုံခြည်ကောက်ဝတ်ပြီး ကောင်းကောင်းရိုက်ဘို့မှာပြီး ရေချိုးဘို့ထွက်သွားပါတယ်။

ကိုတိုးလက်ဝါးဟာ ကျွန်မဖင်လုံးပေါ် ဖျန်း ကနဲကျတော့ စပ်ဖျင်းဖျင်း ဖြစ်သွားလို့ ကျွန်မတွန့်သွားပါတယ်။ နောက် တချက်၊ နှစ်ချက် သုံးချက်၊ နာပေမယ့် စပ်ဖျင်းဖျင်းနဲ့ ခံလို့ကောင်းပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကိုတိုးက ဆက်မရိုက်ဘဲ ကျွန်မ ဖင်ကို ပွတ်ပေးနေတယ်။ ကျွန်မငြိမ်နေတယ်။ သူ့လက်က ဖင်ကနေ အောက်ကကြားထဲ လျှောဆင်းလာပြီး ကျွန်မအဖုတ်ကို ပွတ်ပေးနေပြန်တော့ ဘီဒိုထဲပုန်းနေတုန်း ပွတ်တုန်းက ရတဲ့အရသာ ပြန်ရလာတယ်။ ဒါပေမယ့် သူ့လက်နဲ့ကျတော့ ပိုကောင်းတယ်။ ကျွန်မလဲ ပေါင်ကားပြီး ဖင်ကိုကော့ပေးလိုက်တော့ ကျွန်မ အကွဲကြောင်းထဲကို သူ့လီးဒစ်ကြီးက မြုပ်ဝင်လာတယ်။ နောက် ထွက်လိုက်ဝင်လိုက်နဲ့ လုပ်ရင်း စောက်ဖုတ် အတွင်းပိုင်းကို ဝင်ဝင်လာတယ်။ ပိုဝင်လာလေ ကျွန်မအဘို့တော့ ကောင်းလေပါဘဲရှင်။ တနေရာ ရောက်တော့ သူ့လီးက ဆက်မဝင်ဘဲ တခုခုတားနေသလိုပါဘဲ။ ဒါပေမယ့် လီးအနှုတ်အသွင်းတော့ ရပ်မထားပါဘူး။ ဝင်လိုက် ထွက်လိုက်ပါဘဲ။

ကျွန်မအရသာတွေ ရှိနေတုန်း ရုတ်တရက် သူ့လီးကြီးက ဆောင့်ဝင်လိုက်ပါရော။  ကျွန်မစောက်ဖုတ်ထဲမှာ စပ်ဖျင်းကြီး နာသွားတယ်။ သူ့လီးက ရပ်နေတယ်။ သူ့လက်က ကျွန်မစောက်စေ့ကို ကလိပေးတော့ နာတာတွေ ပျောက်သွားတယ်။  နောက် သူ့လီးက လှုပ်ရှားပေးပြန်တော့ ပြန်ကောင်းလာတယ်။ တဖြေးဖြေးကောင်းလာပြီး ကျွန်မတအားကော့ပေးထားတယ်။ သူ့လီးဒစ်ကလည်း စောက်ပတ်နှုတ်ခမ်း၊ စောက်စေ့၊ စောက်ခေါင်းနံရံတွေကို ပွတ်သပ်တိုးခွေ့နေပါတယ်။ သူဆောင့်တယ်။ ဖိကပ်ထားတယ်။ ဆောင့်ချက်တွေက တဖြေးဖြေးမြန်လာလေ ကျွန်မ အရသာပိုတွေ့လေနဲ့ သူက တအား ဆယ်ချက်လောက် ဖိကပ်ဆောင့်တွန်းလိုက်တော့ ကျွန်မစောက်ဖုတ် တခုလုံး တဖျင်းဖျင်းဖြစ်ပြီး အရေတွေ ပန်းထုတ်လိုက်တဲ့နောက် လောကကြီးတခုလုံးကို မေ့သွားမိတယ်။ 

အလိုးခံရတာ တယ်ကောင်းပါလားလို့ ကျွန်မသတိရလာတော့ တစိမ့်စိမ့် တွေးနေမိတယ်။ ကျွန်မ သတိရလာတော့ သူ့လီးကြီးဟာ ကျွန်မစောက်ဖုတ်ထဲမှာဘဲ ရှိနေသေးတယ်။ ဒါပေမယ့် ကျွန်မကို ဘယ်အချိန်က ပက်လက်လှန်ထားတယ် မသိဘူး။ ခု ပက်လက်ဖြစ်နေပြီ။ ကိုတိုးက ကျွန်မအပေါ်မှာ မိုးပြီး ကျွန်မ နှုတ်ခမ်းကို စုပ်နမ်းပေးနေတယ်။ သူ့လျှာနဲ့ကျွန်မလျှာကို ပွတ်သပ်ပေးတော့ ကျွန်မ ရမ္မက်တွေ ဆူကြွလာပြန်တယ်။ ကျွန်မရဲ့ နီရဲနေတဲ့ နို့သီးသေးသေးလေးကို သူ့ပါးစပ်နဲ့စုပ်တော့ ကျွန်မတွန့်လိန်မိတယ်။ ဒီတော့ အောက်မှာ တပ်ထားတဲ့ သူ့လီးက လှုပ်ပေးပြန်တယ်။ ကျွန်မ အဖို့မှာတော့ အရသာတွေ ရှိလာပြန်ပြီး ပေါင်ကို မြှောက်ပြီး ကားပေးထားမိတယ်။ သူက ဆောင့်ရင်း လက်တဖက်ကို ပေါင်အောက်လျှိုသွင်းပြီး စောက်စေ့ကိုပွတ်၊ စောက်ဖုတ်နှုတ်ခမ်းတွေ ပွတ်ပေးနေတယ်။ စောက်ရည်နဲ့ လီးရေပေါင်းပြီး ရွှဲနေတဲ့ စောက်ပက်အကွဲရဲ့ အောက်ပိုင်းကို လက်သန်းနဲ့ ကလိပေးရင်းက သူ့လက်သန်းက အောက်ကို နဲနဲချော်သွားပြီး ကျွန်မ ဖင်ပေါက်ကို လာထိတယ်။ နောက် ဖင်ပေါက်ထဲကို လက်သန်းလေး ဝင်လာပြီး ထိုးပေးတယ်။ နှစ်ပေါက်ကောင်းပေါ့။ လက်သန်းပြီးတော့ လက်သန်းကြွယ်၊ နောက် လက်ခလယ်နဲ့ ထိုးပေးတယ်။ 

နောက်တော့ အရည်တွေစိုရွှဲနေတဲ့ သူ့လီးကို တရစ်ချင်းထိုးသွင်းတော့တယ်။ ကောင်းလိုက်တာရှင်။ စောက်ဖုတ်လိုးနေရာကနေ ဖင်ထဲပြောင်းပြီး ထိုးသွင်းလိုက်၊ စောက်ဖုတ်ဘက်ပြောင်းလိုးလိုက်နဲ့ ကျွန်မတော့ အရသာနှစ်မျိုး ခံစားနေရတယ်။ နောက် ကျွန်မပေါင်ကို ယူပြီး သူ့ပခုန်းပေါ်ထမ်းထဲ့ပြီး  ကျွန်မရဲ့ပြူးနေတဲ့ စောက်ဖုတ်ထဲ သူ့လီးကြီးထည့်ပြီး လိုးပြန်ပါတယ်။ သူက အားကုန် အချက်နှစ်ဆယ်လောက် ဆောင့်ပြီး သူ့သုတ်ရည်တွေ ပန်းထုတ်လိုက်တော့ ကျွန်မ ပြီးလုလုဖြစ်နေတယ်။ သူ့သုတ်ရည်တွေ ထုတ်ပြီးတော့ သူက အဆောင့်ရပ်လိုက်တယ်။ ကျွန်မလဲ ဒီတော့ သူ့လီးကြီး မပျော့ခင် သူ့ခါးကို ကျွန်မ ခြေနှစ်ချောင်း ချိတ်ပြီး အောက်ကနေဖျစ်ညှစ်ရင်း အထက်ကို (၁၅) ချက်လောက် ကော့ထိုးလိုက်တော့ တဖျစ်ဖျစ်နဲ့ ကျွန်မစောက်ဖုတ်ကလည်း အရည်တွေ ပန်းထွက်ပြီး ကျွန်မပြီးသွားပါတော့တယ်။


.........................................⭐⭐⭐⭐⭐........................................

ပြီးပါပြီ။





Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment